23 Ağustos 2011 Salı

Ulan çıkasım var karşına !

Ulan çıkasım var karşına ! Tüm cesaretimi toplayıp tüm umutlarım yanıma alıp karsına çıkasım var ! Sen sevmesende gelmesende çıkasım var işte ! Sana olan hayallerimi anlatasım var bir bohçacının kadınlara ürünleri sattığı gibi ballandıra ballandıra anlatasım var !

Yeniden sana inanasım var mesela bu sefer sonum olmanı isteyesim var. Hani gitmeyeceksin bu sefer herkese inat ! Onlara inat diyeceksinki ! ben mutluyum bunla beni mahvetsede onun yanında mutluyum diyeceksin !

Birden karşına çıkıp ! ulan neredeydin sen ne zamandan beri diyesim var. Ağlayasım var karşında işte son kez ağlayasım.Haykırasım var nerdeydin lan nerdeydin ! neden gittin niçin gittim diyesim var. ! evde tek başıma haykırdığım gibi haykırasım var ! salya sümük ağlayarak sana bunları sorasım var iste ! Daha sonra da yapışacağım o minik dudaklarına belki tokat atacaksın. Belkide sende bırakacaksın kendini. Belkide biri görür diye kaçacaksın...

Ulan sevmiyor musun beni diyesim var orada ! sevmiyor musun lan bir zamanlar hayal kurduğun adamı diyesim var ! ulan kendine gel diyesim var kendine gel !

Ağlamak istiyorum bu gece haykırarak. Belkide sonkez ağlamak geberip gitmek istiyorum sonrada geberip gitmek ! Of ya rab sen bana sabır ver o  geri dönsün o geri, yapma bunu bana yapma !

Ulan  çıkasım var karşına !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder