30 Eylül 2011 Cuma

Sen beni öyle bil sevgili !

Şimdi sen beni öyle biri zannediyorsunki. Seni unuttuğumu zanneden. Senin yokluğunu bir başkaları tarafından unutturulduğunu zanneden. Senin yokluğuna alıştıığımı zanneden zavallısın!

Zavallısın diyorum çünkü öylesin. Sen beni tanımamışsın. Sana nasıl bağlandığımı anlamamışsın. Sana olan sevgimin nasıl olduğunu hiç öğrenemememişsin. Zaten seni sevdiğime hiçbir zaman inanmadın. Hiçbir zaman seni sonsuzadek bekleyeceğime inanmadın. Sen bana inanmadınki.

Şimdi bunları açıklamak istemezdim ama zorla söylettiriyorsun. Devamını mutlaka oku !

Sevgilim,

Sevgilim dedim kusura bakma "eski"  sıfatını yakıştıramadım.  Sen gittiğinden beri yani telefonun kapatıldığından beri neler oldu biliyor musun ? Bilmiyorsundur sanırım. Zaten bunları bilmemenden dolayı yargılarını savurursun hiç beni dinlemeden etmeden... Sen gittin ben her gece seni rüyamda görür oldum. Her gece senle tam buluşuyorduk o sırada yok oluyordun. Biliyor musun  sen gelirsin diye belki yokluğuna alışmayayım diye senden hep bir iz bırakıyorum hayatımda. Mesela şuan saçlarım kısa sen severdin. Mesela her sabah dışarı çıkarken senin verdiğin kaplumbağalı anahtarlık cebimde ve şuan karşımda. Sonra verdiğin kalemi hep kullanıyorum. Yani seni unutmamak için hergün kendimle savaşıyorum. Unutmayacağımda emin ol ! Sana hani günlük tutuyorum demiştim ya ! onu hala tutuyorum ! İnanmayacaksın bunlara çünkü gözünde ben yokum artık. Ben yokum çünkü sen beni çoktan sildin. Hayatını mahveden şerefsiz biri yaptın. Olsun be yap hakkındır.

Seni beklemeyeceğimi ve unuttuğumu yüzde yüz düşünüyorsun. Ve korkaksın sen kaçıyorsun diyorsun. Yapma be ben senden hiç vazgeçer miyim ? Senden hiç vazgeçtim mi ? Hayatına yeni birileri girdiğinde unutacaksın diyorsun. ? Bak hayatımda yeni birileri var. Var olduğundan dolayı buralara birşey yazmıyorum çünkü onlara seni anlatıyorum ! sana ne yaptıklarımı iyi yönden anlatıyorum işte.

Gülüyorum ya hani bu aralar. Tebessümler saçıyorum ya. İçimdeki yarayı biliyor musun ? Sensizlik özlemini ? Sensizlik acısını ? Bunları biliyor musun sevgili ? Sen benim dışımı gördün belkide peki ya hiç ulaşamadığın o içimi biliyor musun ? Biliyor musun ha ! Söyle ! Savurdur yargılarını ama peki ya bunu biliyor musun !!

Kendini düşünen birisin diyorsun ya. Onun için hergün buraya giriyorum hergün birşey yazmış mı girmiş mi acaba diye ilk açtığım sayfa bu oluyor. Olsun be sen beni öyle bil.. Senin hayatın mahvoldu diye ben gülüyorum ya hani dışım gülüyor... İçimi kimse bilmiyor merak etme.. Sen bile..

Ben artık sen olmayacaksın diye evlenmeyeceğim onu bekleyeceğim diyorum. Sen bana unuttun herşey yalandı kaçıyorsun yeni birileri girince alıştın diyorsun.Ulan nedir bu dinlemeden yargılarınız ? Ulan nedir ha ? Ulan çık karşıma deki serefsiz ! hayatımı mahvettin herşeyin yalandı senin de ağlat orada beni mahvet hatta hayatımı seninki kadar olmasada mahvet ama beni sonkezde olsun dinle sonra konuş ne diyeceksen. !  Sonra " Zaman kaybım" de mesela sonra " Keskem " de mesela.. De işte birşeyler ama dinle beni sonra de...

Senin için planlarım vardı benim. Ulan bunu anlatmayacaktım ama anlatacağım yoksa unuttu biliyorsun !!!

Senin için yarı yıl tatil kitabı alacaktım ! ve sana bunu verecektim ! Sırf sen derslerine iyi calıs diye ! Seni birgün arayacaktım ! sınav sonucunu ögrenmek icin !  !

Ulan sevgili beni gerçekten böyle mi tanıdın ? Böyle mi hissediyorsun ? Beni gerçekten "Keşkem " olarak mı hatırlayacaksın ? Yapma be sevgilim yapma....

Olsun sen beni öyle hatırla ben seni iyikim olarak hatırlayacağım. İyiki tanımışım onun gibi birini diyeceğim. İyiki vardı hayatımda diyecegim ! iyiki hayatımda izler bıraktı diyecegim !
En önemlisi " İYİKİ ONU BEKLİYORUM "  diyeceğim !

Sen şimdi beni 2 yüzlü olarak gör sevgilim. Ben öyleyim. Ben senin hayatını mahvedip hergün gülen biriyim. Sen beni öyle bil sevgilim...  O görüyor ya yeter bana :)
Sen beni hayatına giripte seni unutanlardan zannediyorsun sanırım ben öyle değilim sevgilim. Ben bağlandım mı öyle bir bağlanırımki. Beklerim işte sevmese de beklerim. Sen beni kötü bil. Sen beni aşağıla hatta. Şerefsiz de mahvetti hayatımı mahvetti gitti de ! Herşeyi de hak ediyorum. Ama ben seni bekleyeceğim...

Beklemek gerekir bazen , bazen zaman geçmesi gerekir herşey için. Ben onu yapıyorum . Sadece bekliyorum biliyorum bu süre icinde sen benden nefret ediyorsun belki küfürler yağdırıyorsun arkamdan.. haklısında !Ama şunu unutma istersen unut ama.. Ben hep seni sevdim. Sana asla yalan söylemedim. Seni asla unutamam... HERŞEYE RAĞMEN  Seni iyiki tanımışım... İyiki sevmişim !
Bu arada üniversite  başladı ama derse giremedim daha Ve çevremde kimseyi tanımıyorum :)

Hani seni birgün silersem her yolu kapatırım diyordum ya. Herşeyimi değiştirirmim adımı sevdiklerimi yaşadığım şeyleri artık onu yapacağım. Sen ben "keşkem" olarak hatırlıyorsun sevgili durursam kendime zarar veririm sanırm. Diyeceksinki bak yukarıda seni bekleyeceğim diyordu simdi ne diyor ! ulan sevgili ! ilk aşkım sen değilsin ! ilk çalıkuşu sen değilsin ! ilk aşık olduğum kadın sen değilsin ! Senin içinde bir canavar var ! Herşeyi at gözlüğü ile gören canavar. !  Sen benden nefret et artık ! ben seni seviyorum ve bekliyorum seni değil pardon ilk tanıdığım çalıkuşunu...Yani İlk aşkımı... Birgün o bana gelecek biliyorum Rabbim onu bana bağışlayacak ben eminim. Tek duam o. O dua birgün gerçekleşecek... Kalpten inandığın herşey birgün mutlaka gerçekleşir derdin... Artık arkamdan kaçtı gitti serefsiz diyebilirsin Keskem diyerek haykırabilirsn. Zaman kaybımda diyebilirsn...  De Haklısında..

He birde içimi gerçekten acıttın sevgili. İstediğine ulaştın. Gurur duy kendinle. Ağlattın 2 kelimenle Mahvettin sende beni.. Olsun be yinede seni seviyorum..

Gülümse olur mu ne zaman duysan adımı.
Ne zaman ansan beni, soy/adıma için ağlayarak gül babalık edemedi diye adına.
Kulaklarımı çınlat,
Yüreğimi parçala…

Sen…
Yüzümü güldüren en hüzünlü yüz…

Sen…
Hıçkırığımı titreten en soğuk ad…

Sen…
Artık sokağına bile uğramayacağım kent…

Yıkıldı kumdan kaleler, dalgalarla yıkayabilirsin artık tuzlu gözyaşlarını yüzünden. Ben yüzüne yabancı bir son/baharım; sondum,
Sordum,
Sus/tun…

Ben…
Vedalara gebe şehirlerarası terminallerde uğrak bir lokanta…

Ben…
Gidenin asla duymadığı boğaza düğümlenen o son el/veda…

Ben…
Rengine boğulmuş en solgun resim,
Senden yırtıldım,
Ne yüzüm gelir bir daha yüzüne, ne de kulağına değer artık sesim…
Biz farklı mezarlara gömülmüş iki cesediz artık seninle…
Kendine iyi bak..
Ben iki yüzlü "eski" sevgilin
SENİ MAHVEDEN ADAM!
EOŞU

4 yorum:

  1. Biz farklı mezarlara gömülmüş iki cesediz artık seninle…
    Şunu unutma artık ben ıstesem dahı aılem karsı cıkar,-kı bunda kendını suclama bende ıstemezdım artık,bu kucuk bı olasılıktı sadece.
    canını yakmak ıstedım cunku canım yandı. senın, benı mutlu sandıgın gece,senın benım cekıp gıttıgımı sandıgın gece ben acıdan kıvranıyodum.
    zaten hep boyle oldu sen benı uzdun ben ıntıkam aldım,ben senı uzdum sen ıntıkam aldın. kın tutulan yerde sevgı barınmazdı bunu bılıyor olmalıydık. artık buraya hergun bakmana gerek yok cunku bundan sonra tutucam kendımı yazmıcam. Cektıgın acılar kadar mutlu olmanı dılıyorum ve artık sorgulamadan yasıcam ben artık susucam sadece belkı boylesı daha az acı verır. sana verdıgım tum acılar ıcın basıt bı ozur dıleyebılıyorum yalnızca. Allaha emanet ol


    Ben seni dinlemeden yargılayan
    Ve zavallı olan ınsan..

    YanıtlaSil
  2. Senin çekip gittiğini sandığın gece kendime zarar veriyordum az kalsın ama olmadı dayandım...Ailenle olan durum aklımın ucuna bile gelmemişti.. Zaten herkesi yıkıp mahveden şey değil midir anlamadan dinlemeden savurdukları yargıları... Son kezde olsun yaktın canımı hemde öyle bir yaktınki anlatsamda anlamazsın zaten hiçbir zamanda sana anlatamazdım... Hayırlısı olmasını diliyorum artık sana gelemem gelmek isterim gelemem işte böyle birşey. Seni mahvedip karşına "Bak ben geldim" nasıl diyebilirimki ? Zaten gelde demedin demezsinde unuttun mu herşeyi silen bir yapın vardı bilirim. Senin hayatını mahvetmemim yanında senin bana yaptıkların ufacık kalır. Benim yaptıklarım köpek misali senin yaptıkların o köpekteki pire misali... Seni artık daha çok seviyorum daha çok içimde yaşıyorum artık. Hani eskiden ağlardım ya gel gel diye sensiz yapamam diye artık farkındayım herşeyin en son dün gece hıçkıra hıçkıra ağladım... Ve şuanda.. Unutmadan hayatımdan çıktıktan sonrada bende bir iz bıraktın sevgilim. "eski"...
    Görgüsüz gibi açıklamayacağım onu.. Seni hep içimde yaşayacağım. Kendine çok iyi bak sevgilim...

    Hayatını mahveden adam..

    YanıtlaSil
  3. birde şunu bılmenı ıstıyorum senı kasten uzmek ıstemedım hıc,ıcımde olan seylerı hep zamansız kustum . bu da daha cok kırdı.bende hayırlısını dılıyorum. sahıp oldugum yapımdan , kendımden bende tıksınıyorum. senınle olan yasananlara hep bı saygım vardı,pısmanım derken bıle. zaten en cokta bu yakıyo canımı,ılkler,yasantılar..
    yerını degıstırmeyı cok ısterdım cok . yaptıgımı dusunurken yapamadıgım tek sey bu.
    bılmen gereken her seyı soyledım nerdeyse.
    Sende kendıne COK ıyı bak.

    YanıtlaSil
  4. Biliyorum sen beni asla üzmek istemedin. Dün söylediğinde de inanmadım merak etme. Sadece ağladım sebepsizce.. İlkim sendin merak etme sonumda olarak kalacaksın. Hani demiştim ya sen gidersen kimse olmayacak olmayacak iste sevgili. Olmayacak kimse senin yerini dolduramayacak bu kalp hep senin kalacak bir beden gelip bu kalpte bir yere sahip olamayacak sen hep tek kalacaksın ! Bunu bil ve gurur duy eserinle. Gurur duy seni seven böyle bir insan yaptığın için. Gurur duy sevgilim seni seven bir yürek var bu hayatta. Ve şunu asla unutma sen beni bırakıp gitsende yani defolup gitmek istesende ben sendeyim asla bırakamayacaksın beni en olmadık yerde en boktan zamanda en gülünç espirilerde aklına ben geleceğim bunu bilmek biraz üzücü birazda sevindirici. Bunu sende biliyorsundur neden unutma dediysem salaklığıma ver.
    Derslerine iyi çalış. Hedeflerine ulaş. Annenle iyi gecin ha ! Sakın ona bağırıp çağırma ! En ufak şeyde kızma ona dinle anla sonra kız. ! He birde doğum gününü sakın unutma 25 Nisan. Yüzünden hiç tebessümü eksik etme herşeye rağmen gül sana gülmek çok yakışıyor gibi birşey demeyeceğim bu kadar klasik olmak istemem. Gülmek iyidir. Güçlü görünmek için tek masken o bunuda unutma. Seni Çok seviyorum !

    eoşu..

    YanıtlaSil