22 Ağustos 2011 Pazartesi

Sana sensiz evlilik teklifi

Herkes bilir hayatta birini sevdiysen asla bırakamazsın onu. Onsuz bir saniyen bile geçmez. Bende  öyle birini sevdim işte. Ama herkes gibi değerini kaybettikten sonra anladım. Anladım ama iş işten geçmişti. Ben yaptıklarımı çekiyorum belki. O hayatını yaşarken ben onun açısını çekiyorum. Acaba şuan aklında mıyım ? Yoksa onunla mı konuşuyor ? Sen beni terkedemezin be sevgili. Nasıl terkettin ? Nasıl onunlasın ? Bugün yıkıldım işte. Herşeyim yıkıldı. Tüm ümitlerim hayallerim. Ama tek birşey  güçlendi. Sana olan sevgim. Biliyorum. Sen gidip onu sevsende ben seni seviyorum ! Ve her zamanda seveceğim sana kızamam neden onu sevdin diye. Sevmek seninde hakkın. Ama yanlış yapıyorsun bunu unutma tamam mı ? Bir ilişkiden sonra başlayan ilişki değil çelişkidir. Gerçekten mutlu olabileceksen buyur onunla kal gelme ! Ama mutlu olamayacaksan gel tamam mı hiç düşünme seni çok seven biri var burada. diyeceksinizki e adam neden bu kadar uzattın. Başlığa bak yazdıklarına bak. Ne yapıyım. İçimden gelenleri dökmek istedim. 


Sevgilim ,sen yokken bile sana evlilik teklifi düşünür oldum. Biliyorum yaptığım çok saçma ama ne yapayım. Elimde değil onu şimdi burada anlatmayacağım belki birgün gelirsen yaparım. Sadece ufak bi tüyo vereyim. Beyaz bir araç... Ve senin en sevdiğin.. Sanırım biraz kafanda canlamıştır. O günü görmek nasip olursa eğer bunu yapacağım ve sende göreceksin o zaman benim kadınım olacaksın ve seni asla bırakmayacağım !


Biliyorum gelmeyeceksinde işte benimkisi hayal. Hayalsiz yaşayamaz ya insan. Belki birgün gelirsin bu kabus biter belki birgün gelirsin bu hasret biter belki birgün gelirsin...


Ve ağlıyorum bunu yazarken çalıkuşu. Başım ağrıyor. Burnum kanıyor biryandan ama ben yazıyorum. Sırf sen belki birgün okursun diye yazıyorum. Ne garip demi tüm hayatım " Belki Birgün"'lere kaldı. Olsun kalsın sen gelirsen tüm belkilerim sonuçlanır.


Daha fazla uzatmayacağım. Seni çok seviyorum. Sol yanım hâlâ senin bunu unutma tamam mı. Oraya hiç kimse gelemeyecek. Ve sen benim sonum olacaksın. Diyeceksinki birini sevmeyecek misin ulan ! sevmeyeceğim lan sevmeyeceğim ! Ben seni deli gibi severken birinin kanına neden gireyim ! neden onu mahvedeyim neden ona ümit vereyim ! Ben seni unutmak için birini tercih etmeyecegim ! Kendimi yiyip bitireceğim belkide belkide öldüreceğim ama bunu yapmayacağım ! sen benim sonum olarak kalacaksın ! SONUM !

4 yorum:

  1. ınsan kafası allak bullak oldugu zaman napıcagını bılemez.unutmak ıster,sılmek ıster.Yasananların ızlerını baskasıyla ortmek ıster. bır an once seneler sonrası gelsın ıstıyorum,hıc bısey yasamadan her sey yasansın ıstıyorum.kımseyı dusunmeden,kımsenın sorumlulugunu ustlenmeden sadece kendımı dusunerek egosıt olmak ıstıyorum. aslında napıcagımı bende bılmıyorum, kendime gelmek ıstıyorum...

    YanıtlaSil
  2. Egoist olabilirsin belkide en güzeli o. Kafanı allak bullak yapanda belkide odur. Unutmak mı ? Silmek mi ? Hangimiz bir zamanlar sevdiğimizi unutabildik silebildikki ? Ha diyeceksinki beni mahveden o ve o unutulmayı silinmeyi hak etti. Buyur sil o zaman silebiliyorsan sil. Mesela artık film izlerken aklına gelmeyecekse sil. Mesela onun gözlerine baktığında onu görmeyeceksen sil. Mesela biri "sapsal" dediginde o aklına gelmeyecekse sil. Mesela "Kaşarlı tost ve çay" içtiğinde aklına o gelmeyecekse buyur sil. Belkide silmek gerekir bazen. Yada çekip gitmek. Yok olmak gerekir ama bu şunu yapmak sacma be biriyle onun acılarını söndürmek sacma. Kac sefer deneyeceksin bunu ? Kac kisi gececek hayatından ? Hala unutabileceksen onu buyur git bak gözlerine onun yada git seni seviyorum de ona unutturacak ya seni git yap...

    Ve ben onu seviyorum. Biliyorum gelmeyecekte ben onu bekleyeceğim sevmek bence budur. Yada aşık olmak budur. Kiminiz takıntı der buna kiminiz kör kütük aşk. Sendeki bana iyi bak çalıkuşum...

    YanıtlaSil
  3. mutluyduk belkı bugune kadar,"Ya Sonra.." bosversene ben cok ıyı sahıp cıkıyorum bendekı ona.cok ıyı bakıyorum kuytularda bır yerde.bundan sonrasının ne olacagını zaman gosterıcek.bugunlerın yarınlarını. ve gercekten alıskanlık betermıs hepsınden.
    Sımdı bıraz dusunme vaktı,bıraz sakınlık,sessızlık vaktı. sensızlık vaktı.
    sendeki bana ıstedıgın gıbı davran, ıster sıl at bundan sonra , ıster yokmus gıbı davran. ama sakın buyutme kendınde ben buyudukce acılarda buyuyo baska da bır ıse yaramıyorum zaten.



    ,, sımdı bıraz sessızlık.

    YanıtlaSil
  4. Ya sonra mı ? Sonrasını görmek için ne benim güçüm yeter ya senin. Ya sonrasını gel beraber görelim demekten başka birşey gelmezki. Ha diyorsun ya "sakın büyütme sendeki beni" Sen benim kalbimdesin. Her geçen gün kalbim büyüyor. Ve sende büyüyorsun. Biliyorum ben sen gelmeyeceksin işte ben ona rağmen bekleyeceğim. Hani ufak çocuklar yıl başında noel babaya inanır ya gelsinler diye bende sana öyle inanacağım. Onlar gibi mutlu bir sekilde bekleyeceğim.Ama sunu ögrenmekten korkacağım "noel baba'nın olmadıgından." Kim bunu söylerse onunla kavga edeceğim. noel baba var diyeceğim ! belkide kimse bunu bana söylemeden ben bu yalanla yaşayacağım... Yalan olduğunu bile bile... Sen bana hiç acı vermedinki... İyi bensizlikler..

    YanıtlaSil