23 Ağustos 2011 Salı

Sakın Saçlarına Dokunma Olur mu ?


Yeni biri varmış hayatında. Allah mutlu etsin ne diyeyimki. Umarım mutlu olursun ve hayırlın o olur. Ben seni çok sevdim sen gittiğinden beri seni unutmak için hiçbirşey yapmadım. Birini tercih etmedimki senin gibi çünkü biliyorum sen hep son olarak kalmak zorundasın. Belkide senin gibi yapmalıydım bilmiyorum ama ben yaptığımdan memnunum sen gittiğinden beri yerin aynı. Hiç değişmedi aksine daha fazla güçlendei sana olan sevgim. Ben seni beklerim senin hayatında başka biri olsa bile. Ben seni beklerim ve seni her zaman severim. Çünkü ben seni seven onurum sen gelmesen bile seni seven. Diyeceksinki  Bu nasıl sevgi başkasının olduğunu bildiğin halde seviyorsun. Seviyorum lan işte ! Seviyorum kızım ben böyle seviyorum seni. Sen gelmesende sevmesende ben seni seven onur olarak kalacağım. İçimde ve dışımda sadece sen kalacaksın başka biri değil sadece sen...



He senden birkaç şey işteyeceğim. Onun saçlarına dokunma olur mu ? Hani benim saçlarıma dokunmuştun ya ona bunu yapma. Mesela dizlerine yatma. Bana sarıldığın gibi sarılma. Hani gözlerime baktığın gibi bakma. Öpme onu olur mu ?

Of saçmalıyorum işte yapma desem bile bu senin hayatın elbette istediğini yapabilirsin benimki deli saçmalıkları işte. Saçlarına dokunma olur mu ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder