23 Ağustos 2011 Salı

Belki


Belki birgün bu yaşanlar biter. Belkide bunlar rüyadır. Belkide "Seni sev'm'iyorum" demelerin yalandır. Belkide sen benden hiç gitmedin. Sen benden gidemezsinki ben bunu unuttum. Tabi gitmedin sen benden saklanıyorsun şuanda. Elma dersem çıkacaktın hani ? Elma diyorum bak çalıkuşum. Elma diyorum iste cıksana ? Duymuyor musun beni ? O zaman bağırayım  ELMA ULAN ELMA !!!
Bağırdığım için kızmamışsındır inşallah. Özür dilerim.

Belkide senin yaptığın o mozaik pastayı ben o gün yedim.Belkide o mavi ve sarı pipetler hala sendedir ? Olamaz mı olabilir neden olmasınki.

Ha birde o kaplumbağa üzerindeki yazı silindi. Yani silinmeye yüz tutyor. Belkide ağladığımda direk onu tuttuğumdan dolayı siliniyordur. "Yok lan olur mu öyle şey" diyorum sonra düşünüyorum mantıklı aslında olabilir neden olmasınki ?


Belkide o krem rengi parlayan şal omzundadır ?
-Hayır bence değildir
-Neden ha neden ? ?
-Lan bu sıcakta şal mı takılır ?
-Haklısın ama takar belki.
Diyorum kendi kendime biliyorum delirmek üzeriyim belkide delirdim.

Belkide o yanımdadır şuanda ? Evet evet yanımda o hiç gitmediki benden gidemezki. O beni yalnız bırakamazki.
Belkide hayat devam ediyordur.

Bence hayat devam etmiyor. Çünkü bir yazıda bile 10 tane belki varsa hayat nasıl devam edebilir ki ?
Belki  ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder