24 Ağustos 2011 Çarşamba

Aslında Sen Olsan ...


Bugün otururken düşündüm.
Düşündüm işte birşeyler.
Sen gittin ya hani..
Artık benim bu hayatta bazı şeylerim eksik olacak.
Mesela benim bu hayatta çocuğum olmayacak.
Baba bana şunu al diyen bir evladım olmayacak.
Pazarda yada markette dolaşırken almadığım şey olduğunda ağlayacak bir yavrum olmayacak.
Belki gıpta ile bakacağım öyle olanlara olmayacak işte.
Sırf senden olmadı diye olmayacak.
Sen gelmediğin hergün benim hayallerim biraz daha küçülecek.
Mesela en kötüsüde "Tek taş" alacağım bir sevgilim olmayacak.
Evlilik teklifi edeceğim bir kadın olmayacak.
Oysaki sen olsaydın bunların hepsi olacaktı.
Her ayın 6 sında yada 23'ünde hediye alacağım biri olmayacak.
Ekmeğimi kolum altına takıp gideceğim bir evim olmayacak.
Belkide evim olacak ama içinde sen olmayacaksın.
Eve gittiğimde sıcak bir tas yemek olmayacak belki.
Aslında sen olsan olurdu demi bu ?
Benim minik parmaklı kızım olmayacak belki.
Hani yeni doğduğunda birlikte sevineceğimiz bir kızımız olmayacak.
İlk konuşmasında anne mi yoksa baba mı diyecek tartışmasına giremeyecek belki bir ömür boyu.
İlkokuluna başladığında saçlarını tarayacağım bir kızım olmayacak belki.
Kurdale seklinde mi yapayım yoksa balık sırtımı diyeceğim bir kızım olmayacak.
Aslında sen olsan olurdu demi bunlar ?
Mesela bilgisayarın başında çok oturduğumda"onur benimle ilgilen" diyecek bir eşim olmayacak.
Sabahları işe giderken yanağıma ufacık bir buse koyacak hayat arkadaşım olmayacak.
"Eve hemen gideyim o beni bekler " diyeceğim biri olmayacak.
Eve giderken belki çok yorulmuştur ona bir çicek alayım da mutlu olsun diyeceğim biri olmayacak. Aslında çiceği alacağım ya sen olacak mısın ?
Arada sırada hayatım yorulmuştur dışarı çıkalım onla yorgunluğu gitsin bu seferlik diyeceğim biri olmayacak.
Biliyorum işte sen gittin bazı şeylerim olmayacak. Bir yarım olmayacak bir tarafım hep eksik olacak.
Aslında sen olsan olurdu demi ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder