23 Ağustos 2011 Salı

Mektup Yaz Bana.

Mektup yaz bana bu gece,hava kararınca, gündüzlerin gecelere teslim olduğu zaman.
Satırlarına istersen "Canım sevgilim" diye başla istersen "Eski sevgilim" yeterki mektup yaz bana bu gece.
İlk önce kendinden bahset halinden hatırından. İlişkinden bahset.Sana nasıl teklif etti, teklif ettiğinde nasıldın, halinden hatırından işte. Hatta istersen biraz sevgilinden bahset. "Evet" derken titredi mi sesin ? Üç yaşındaki bir çocuk gibi mutlu oldun mu ? Bunlardan bahset işte. Sonra hayallerinizden bahset mektupta. İstediğin elbiseleri aldı mı sana ? Sana ders çalışman için motivasyon veriyor mu ? Bunlardan bahset işte.
He birde yaşanmışlıklardan bahset birazda. Hatıralarımızdan. Mesela ilk buluşmamızdan bahsedebilirsin. Belki unutmuşsundur.Hatırlatayım biraz. Tarihi öğrenmek için sana verdiğim günlüğü aç mesela. Üzerinde her zamanki bi mont vardı.Ve yanında arkadasın vardı. Sonra merdivenden çıktım ve karşımda sen. Dedimki işte evleneceğim kadın bu. He birde kolunda yanından ayırmadığın fenerbahçeli bilekliğin vardı.Başörtünde güzeldi hani.. Birbirimizi ilk kez orada görmüştük. Neyse bunlar derin mevzular..

Mektup yaz bana bu gece. Yarım kalan hayallerden de bahsetsen olur. Mesela arabama binip birlikte dolaşacaktık seninle istanbulu. Sonra galataya çıkıp sana birşey söyleyecektim. Fısıldayarak.
Yaşanmamışlıkların geçmesin mektubunda, hatırlatma sakın onları.
Mektup yaz bana bu gece herşeye inat..
Ben bir şiir yazacağım sana bu gece, 3 kelimeden oluşan.
Sen ben ve o...
Sen ismini o'na bahşettin ama ben ismini şiirime bahşedeceğim...
Eyvallah...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder