17 Aralık 2011 Cumartesi

Özlüyorum sevgili.

Özlüyorum sevgili olmuyor, yapamıyorum kurduğum dünyamda mutlu olamıyorum. Sevincli görünüp içimde yıkılmaktan bıktım artık. Olmuyor sevgili sensiz olmuyor.

Yıkılıyorum aniden, en güzel anımda en sevincli anımda belki (Senden sonra seninle olan sevinclerim yok ama) sen geliyorsun aklıma. Bak olsaydı keske olsaydı o onunla paylassaydın bu anı.
Paylasıyorum sevgilim. Kalbimle paylasıyorum.
Usulca elimi kalbime koyuyorum ve içimden küçük harflerle diyorum sevgilim.Aslında senin herşeyden  haberin var . Öyle değil mi sevgilim?

Özlüyorum sevgilim.

Senin geçtiğin yolları görmeyi, saçmasapan olaylardan kavga etmeyi, tenini, nefesini ve sayamacağım birçok şeyini...
Özlüyorum sevgilim...
Hayallerimizi , geleceğimizi özlüyorum işte. Benimkisi basit bir özlem değil. Öyle birşeyki tarif edemezsin.Her özlediğinde ağlarsın böyle sonra kalbin acır sonra nefes alamaz olursun. İşte buna benzer birşey. Bazen diyorum sevgilim senin özlemini nasıl dindiririm. Nasıl başa çıkarım? Ama saatlerce hatta günlerce düşünüyorum. "Senin özlemin" dinmez, durdulamaz ve başa çıkılamaz sevgilim. Çünkü sen başkaydın.

Bu yazıyı bile yazarken senden bir kaç hatıra var yanımda, giderken bıraktığın kokun, bana verdiğin ayna ve üzerindeki not, kalem ve bir kaçta göz yaşı...
Bir yandan orhan ölmez dinliyorum sevgilim. Sen severdin ya hani.. Damla Damla'yı çok severdin sanırım. Keşke birlikte dinlesek, birlikte dans etsek, birlikte ağlasak yav çok birşey istemiyorumki herhangi birşey yapalım. Ama içinde "birlikte" olsun olmaz mı?

Sevgilim iyi değilim ben hiç iyi değilim... Güçlü görünen onur yok artık. Güçlü gözükecek gücüm yok. Artık birşeyi içimde yaşayamıyorum dışa vurabiliyorum... Ben hiç iyi değilim sevgilim. Neyse seninde başını ağrıtmayayım. Kızma olur mu biraz geveze olasım geldi. Seni çok seviyorum sevgilim. Yazımı birkaç satır alıntıyla bitirmek istiyorum...

Bir varsın bir yoksun.Bi bensin bir elsin.Nasıl bir bilmece.Kim bilir nerdesin.Bilmedin bilemedin.Senin için ben neyim.Nasıl bir bilinmezlik.Nasıl bir yerdeyim.Görmedin göremedin.İsteyince bulamadın.Nasıl bir çelişki bu.Anlamadım derdini.Söyle söyle senin derdin ne.Yok oldun gittin birden bire.Çözemedik hala ne zor bilmece.Ya çek git/ME gelme ya da hiç gitme...
Kendine dikkat sevgilim. Seni çok seviyorum ve özlüyorum. Hoşçakal.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder