23 Ağustos 2011 Salı

Bugün 23 Agustos Ve..


Bugün 23 ağustos. Seninle tanıstıgımız aylardan biri daha devrildi. Sayamıyorumki artık kac ay gecti seninle tanısalı. Hesabım yetmiyor belki yada saymak istemiyorum. Ama sunu biliyorumki Sensiz 3 ay 2 günüm gecti.. 23 Ekim 2009'da baslayan bu aşk bu güne kadar geldi. Ama 3 ay 2 günden beri sen yoksun. Belkide hiç yoktun ben varmış gibi yaptım.

Hani derler ya kücükken kalbine ne koyarsan o büyüyene dek senle olurmuş. Bak ben kalbime çalıkuşunu koydum. Bak seni büyütüyorum çalıkuşum.. Annem felan hikaye.. Ve o büyüyecek her geçen gün... Biliyorum belki birgün karşıma çıkacaksın belkide tostumla çayımı içerken karşımdan sen geçeceksin.  yada bir film izlerken karşımdan geçen kişi sen olacaksın bilirsin herkes kızar film izlerken biri önünden geçince  ben sana kızamamki.

Hatırlar mısın birgün sormuştun beni neden seviyorsun diye. O zaman cevap verememiştim yada o an utanmıştım. Şimdi hâlâ o sorun geçerliyse cevap vereyim.
Seni neden seviyorum biliyor musun Gözünün üstünde kaşın var da ondan.. Keşke gidiyorum dediğinde gelirken ekmek al diyebilecek kadar hafife alsaydım..
Bir çocuğun babasının yolunu gözlediği gibi senin yolunu gözlüyorum...

Bir çocuğun yılbasında noel babayı beklediği gibi bekleyeceğim seni. Biliyorum onlar gibi mutlu olacağım beklerken seni.  Ama şunuda biliyorum sen gelmeyeceksin ama olsun ben bekleyeceğim.Belki birgün benim inandığım noel baba gerçek olur ve bana hediyeleriyle gelir..

Neyse çok uzattım çalıkuşum. Seni çok seviyorum. İyiki tanıdım seni. Mutlu bir aylar daha...

3 yorum:

  1. her ayın 23'ünden de haberım vardı. dedım ya sana daır hıc bıseyı unutmadım,unutamam. ılk'tın ve ben 70 yasına da gelsem ıcımde bı ukte olarak kalmaya devam edıceksın. senın de yerın degısmıcek omur boyu degısmıcek...



    , seneye bugun ne olur bılmıyorum ben sabretmeyı ogrendım,hıc bısey yapamadan oylece beklemeyı ogrendım. sımdı yıne aynısını yapma vaktı. sana cok ıyı bak.

    YanıtlaSil
  2. Sen ilktin ve sonsun artık. Biliyorum yerim değişmeyecek değişmezde belki. Ve sende biliyorsun yerin değişmeyecek değişmedi ve sende biliyorsunki ben ne kadar inadım inadına seni bekleyeceğim. Belki birgün belkide bir ay belkide yıllar sonra geleceksin. İnanıyorum ben sen geleceksin. Ben birşey yapmadan beklemeyi bilmiyorum ben herzaman birşey yaparım ne biliyim işte bu aralar internet işlerine girdim hedeflerim var. Hedefimi sen biliyorsun. Birgün o hedefi gerçekleştirmek için çalışacağım. Ve sen geldiğinde onları seninle gerçekleştireceğiz. Belkide gelmezsin gelmezsen bile bendeki senle gerçekleştireceğim...

    Sakın ayrıldık diye bana verdiğin sözleri unutma çalıkuşum...
    - Sıkı giyin.
    - Derslerine çalış.
    - Geceleri üzerini ört.
    - Sevgilinle iyi geçin.
    - Kendine iyi bak.
    - Ve sende ki bana iyi bak...

    YanıtlaSil
  3. Bana en güzel anları yasatan kalbıme degıl omrume yazılan... ınan degısmez yerın bende aynı. sende,sende ıyı bak.

    YanıtlaSil