22 Ağustos 2011 Pazartesi

Bugün Seninle


Bugün aniden telefonum titredi. Uzun zamandan beri olmayan birşeydi şaşırdım  Bilmem işte o mesaj attı. Mesaj içeriği biraz kırıcı ve ayrılık dolu sözler vardı. Aslında o benim ne halde olduğumu bilmiyordu. Bilmem işte bilmiyordu.


Ben onu hiç unutmadımki. Ben onsuz mutlu olmadımki. Ben güldüysem bile kalbimden mi güldüm ? 
Hani senle film izlerken gülerdik ya o gülüşüm yok artık. Neden gülmüyorsun diyenlere inat o gülüşlerim. Aslında ben nasılım biliyor musun ? 


Ben sen gittiğinden gülemeyen bir insanım. 
Ben sen yokken senin yaptığın şeyleri yapan kişiyim.
Ben sen yokken senin resimlerine bakıp ağlayan gerzeğim.
Ben sen yokken senin için evlilik teklifi planlayan şapsalım. 

Belkide bunları hakkettim bilmiyorum. Allah bilir orasını. Ben hala dua ediyorum birgün gel diye. Kısacası çalıkuşum ben sen yokken ne gülebiliyorum. ne mutlu olabiliyorum ne hayattan tat alıyorum. Eğer bu yazımı okursan gel olur mu ? Gelmessende canın sağolsun.
He bu arada "Onun"la mutluluklar. Umarım seni mutlu eder. Seni benim gibi sever. Sende onu sev olur mu ? Ama senden tek istediğim saçlarını okşama onun çünkü biliyorum bunu ilk kez bana yaptın ve sonun olarak kalayım. Sana kızamıyorumki Nefrette edemiyorum. Tek bildiğim birşey var. Onu sevsen bile ben seni hala çok seviyorum. Seviyorum işte napıyım..


SENİ ÇOK SEVİYORUM !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder