23 Ağustos 2011 Salı

Turkcell'de Sasırmıs olmalı..



Geçen gün telefonumu kapattım. Sonradan tekrar açtım. Biraz takılmıştı ondan bunu yaptım. Aradan bi saat geçtikten sonra. Elif mesaj atmış olarak gözüküyordu. Ve bu imkansızdı mesaj atmazdıki o atamazdı. Daha sonra heyecanla mesajı actim. Mesajda aynen şu yazıyordu: "Seni seviyorum hayatım" dedim bu nasıl olur ayrıyken ve beni sevmiyorken bunu nasıl diyebilirki ? Hemen bende seni diye yazmaya başlamışken aklıma geldi. Hemen  mesajın tarihine baktım. 13.04.2011 Tarihinin mesajıymış ve türkcell bunu bana yeni gönderiyor ! Sonra biraz üzülmedim de değil. Ağlamamak için zor tuttum kendimi aslında. Of yalan söylemiyorumki ağladım hatta. Turkcell bile barışmamızı istiyor belki e haksızda değil adamlar yani her ay aylık yapıyorduk kazanıyordular. Yani biz ayrıldık sen yada ben ne aylık yapacagız belkide. eee unuttum sen aylık yapıyordun ve onun için. of neyse karıştırmayacağım bu yazımda onu dahil etmeyeceğim. Yazımda sadece sen olacaksın birde ben.

Sanırm Turkcell bile bizi seviyor...

12 yorum:

  1. Eskılerı hatırlayınca her sey zorlasıyo,sadece zorlasıyo bıseyler. dugumlenıyo bogazımız.bılmıyorum belkı de dusunmemelıyım. daha fazla uzulmemek ıcın sadece onume bakıp yurumelıyım. denıyorum ıste.

    cok fazla konustum yanlıs oldugunu bıle bıle yaptıgıma ınanamıyorum her neyse dıkkat et sana.

    YanıtlaSil
  2. Ben eskilerden çıkmadımki hâlâ eskilerle yaşıyorum zor oluyor ama güzel oluyor. Eskilerdi beni ben yapan sendin mesela senin o masum gülümsemen. Ha birde sevmiyorum ama bir o kadarda çok sevdiğim saçma triplerin. Ama artık onlar yok eskilerde var birtek eskilerle yaşıyorum işte sorma zor oluyor mu olacak mı diye.

    İstersen o yolu beraber yürüyebiliriz? Yarım kaldığımız yerden. Belkide ...

    YanıtlaSil
  3. belkı de senı arayarak daha kotu olmana sebep oldum. belkı de sabretmelıyıdm. dedım ya anıden verdıgım kararlar hıcte saglıklı olmuyolar. hem kendımı hemde benı seven ınsanları uzmeyı cok ıyı becerıyorum.

    YanıtlaSil
  4. Sen beni üzmedinki. Sevindirdin. Kendime gelmeme neden oldun belkide. Ben hep böyleydim." Gel ulan işte gel ! yapamıyorum sensiz gel ! bırak onu gel ! bırak gel ! daha kötü baglanmadan o sana gel ! ayrıl ondan gel iste yapamıyorum sensız ! buglem yapamıyor annem yapamıyor ben yapamıyorum ! olmuyor lan olmuyor ! Bırak onu gel kalıcı dalına gel ! bırakmayacak tek adama gel ! seni seven ve senin icin ölen adama gel be ! gel " mi demem gerekiyor gelmen için biliyorumki derim bunu ...

    YanıtlaSil
  5. Benı daha fazla uzuyosun .. sunu bıl kı senın pısmanlıklarından hıc bı zaman mutluuluk duymadım. su saatten sonra buna ızın bıle versem sen unutamazsın olanları,ben unutamam,hazmedemezsın. sımdı gıtmelıyım uzun bı sure ben yazamam sana belkı cok uzun bılmıyorum. yazmam gereken en ıcten en gereklı seylerı sensızlık gunlugum'e yazdım . neden yazmıyor,unuttu ıste,sımdı mutlu o dedıgın analrda okursun o yazıyı ve sımdı gıtmelıyım dualarını eksık etme kendınden Allaha sıgın ama sadece yalnız kaldıgın ya da korktugun anlarda degıl her an,her zaman .

    sımdı ıftar vaktı,Allah kabul etsın. ona emanetsın.

    YanıtlaSil
  6. Ben unuturum yapabilirim daha önce neleri başarmadımki ? Bunuda yapabilirim. Ama olmayacak sanırım ne sen geleceksin nede başka biri ,başka birinin gelmesine ben izin vermeyeceğim. Çünkü sen burada teksin biri olsun onur artık hayatında diyenlere inat seni bekleyeceğim. İşte çocukca bir duygu olabilir. Hatta sende inanmıyorsundur seni bekleyeceğime biliyorum inanmıyorsun. Ben başarabilirim artık. Herşeyi unutup yeniden olabilirim. Belki birgün bu duam gerçekleşir. Belki birgün benim olursun. Sende son sevgilim...

    YanıtlaSil
  7. belkı hıc bısey eskısı gıbı olmıcak artık. -kı bılıyosun eger ben donebılseydım hıc bısey eskısı gıbı olmazdı deıdm ya hazmedemezdın. ben olsam bende edemezdım.aklıma senınle kurdugumuz hayaller,yasayamaıgımız seyler gelınce bogazım dugum dugum oluyo ve belkı bu gercek ömrüm boyunca da degısmıcek ama dayanmalıyım,dayanmalısın. bu boyle surup gıtmıcektır ya mutlaka degısen bıseyler olucaktır hayatında. bılıyorumkı unı. baslayınca yavas yavas derslerıne odaklanıcaksın,yenı bı arkadas cevren olucak ve zamanla bu sıtenın adını bıle unutucaksın,benı de. her ne akdar sımdı bu dedıklerıme "hah unutmak mı?" desen de bu dedıgım olucak. hep mutlu olmanı dılerım,guclu olmanı,basarmanı.

    hala konusuyorum hala hala hala. bı son vermelıyım bu yaptıgım sacmalıklara. bana cevap veremıcegım mesajlar atma hatta lutfen bana mesaj atma lutfen. yazmak ıstedıklerını buraya yaz. nede olsa bır gun okurum ben..

    Seni öldürmeyen darbelerin güclendirmesi dilegiyle..

    YanıtlaSil
  8. Belkide herşey eskisi gibi olacak. Ben inanıyorum birgün geleceksin ben senin kalıcı dalındım ya hala öyle olacağım. Ben teselli edeceğim seni belki birgün . Belki birgün dizlerimde uyuyacaksın. Sonra kalkıp gideceksin. Olabilir neden olmasınki ?


    Ben seni unutamamki. Ben senin o bildiklerin gibi değilim. Bunu sende biliyorsun. Ben seni unutamam çünkü ilkim sendin.Ben seni unutamam çünkü sonum sensin. Ben bir başkasına sığınmayacağım senin gibi. Bu blogum olacak.Belkide not defterim. Belki birgün geberip gideceğim ama onu yapmayacağım. Senin bıraktığın yaralara hürmeten yapmayacağım. Onlara olan saygımdan bir başka olmayacak ! Unuttun sanırım benim en sevmediğim şeydi o..

    Bende mutlu olmanı dilerim onunla. Onu benim yerime koymanı dilerim. Benden daha çok sevmeni. Abim gibi görüyorum dediğin adamı benim yerime koymanı dilerim ! Umarım senide.

    YanıtlaSil
  9. sanıyo musunki ben seninle konusmayı ozlemedım ! , snaa anlatmayı,heyecanlarımı,kederlerımı,mutluluklarımı senınle paylasmayı ozlemedım !


    bencilsin sen hala bencilsin. keske okumamıs olsaydım bu yazdıgını .

    ıste bu yuzden yenıden olamaz,cunku sonsuza dek benden ve cevremden suphe duyucaksın. sonsuza dek..guven problemın zaten vardı artık durdurulamaz bı hal almıs olucak. belkıde bu yuzden yenı bı baslangıc geregı duymustum, defalarca duzeltmeyı denedıgımız bı ılıskı vardı cabaladım,cok cok hemde. ama her seye ragmen bu olanlar duzelmedı bı turlu yasanan acıların o zamanlar daha az olmasına ragmen,sımdıden sonra bunu basarmak ımkansız bunu sende bılıyosun ama gormezden gelıyosun. ıste bu yuzden onur,bu yuzden. eger olabılıcegıne daır tek bı umut olsaydı hıc tereddut etmezdım ama olmaz,olamaz.

    YanıtlaSil
  10. Bende özledim ulan özledim ! Seni özledim ! gözlerin özledim !! Sarılmayı sana sarılıp film izlemeyi özledim lan ! güven meselesine gelince ! artık ben sana güvenebilirim ! Sonsuza dek senden süphe duymayacagım ! Bırak o zaman herseyi ! yeniden olmayı dene ! arın herseyınden gel bana ! gel baş tacım ol gel sultanım ol ! Gel iste lan gel !


    Nede o olsa bir sene sonra o cevren degısecek ! Bazı seylerı gormemem gerektiğini biliyorum bunu yapabiliyorumda artık.

    Yeniden olabiliriz. Hani o salak çift vardıya durmadan kavga edip ama ayrılmayan çift olabiliriz. Olabiliriz iste bizim elimizde bu. Yapabiliriz. Şuan ağlıyorsam eğer senin için sensizliğim için. Ve biliyor musun. Denize benziyorsun dedin ya evet ağladığımda ona benziyormuşum. Bunu simdi farkettim.

    YanıtlaSil
  11. evet benzıyosun,o sahneyı bende gormustum . ben bıle kendıme guvenmıyorum artık,senın guvenmen olası degıl. yeterınce yanlıs yaptım hayatımda bı yanlıs daha yapmamak ıcın zaman ıstıyorum sadece zaman. dogru olanı bulucam , er ya da gec bulucam. dogru olanı buldugum zaman sana da soyleyecegım sende o zamana kadar kendımle basbasa kalmalıyım.

    YanıtlaSil
  12. Ben hep güvendim sana. Ben eşim dedim hayatım dedim dedim. Ömrüm dedim. Göz bebeğim dedim be. Ne diyeyimki yazamıyorum artık. Kendine iyi bak

    YanıtlaSil