12 Şubat 2012 Pazar

Seni sana anlatıyorum..

 Seni özledim, seni çok seviyorum ve sensiz olmuyor gibi cümlelerle başlamak istemiyorum artık ve bu cümleleri kullanmayı istemiyorum. Bugün değişik bir şey yapacağım. Seni sana anlatacağım. Biliyorum biraz eksik anlatabilirim yada unuttuğum yerler olabilir. Kusuruma bakma olur mu sevgilim...

İlk önce gülüşünden başlamak isterim. Çünkü sana çok yakışıyordu. Sonra devam ederim işte birşeylerden neyse fazla sıkmadan başlayayım.

Gülümsemen o kadar içtendi ve sıcaktıki gülmeni çok severdim. Sanırım gülmek sadece sana çok yakışıyordu. Biraz sapşalca oluyordun birazda güzel. O an çok mutlu oluyordum. Anlatamam işte sen gülerken herşey çok güzeldi. Şimdi kimlere o kadar içten gülüyorsun sevgilim? Kimler güldüryor seni? kimlerle mutlusun?. Sahi mutlu musun?

Gözlerin... Anlatılamaz sanırım bunlar. Anlatmakta en çok zorlanacağım kısım sanırım burası. Öyle güzeldi ki onlar. Onlara bakınca tüm hayatımı, hayallerimi görebiliyordum. Çünkü hepsi onların içindeyki tıpki benim hayalim, benim hayatım gibi... Bir umut vardı bazen onlarda bazen gurur bazen keder bazen hüzün.. Ama bazende mutluluk vardı. Hani hediye yada ufak sürprizler yaptığım zaman.. Güzeldi işte gözlerin anlatılmaz yaşanır cinsinden...

Kalbin... En güzel olan yerlerinden biri daha sanırım. O kadar temizdiki Herkesin sahip olamayacağı kadar. Kötü düşünmezdin, iyilik yapmayı severdin. Kısacası iyilik için yapılmış yada iyiliğe odaklanmış bir kalbin vardı sevgilim... Arada benim için atardı. Yada atmazdı ama öyle söylerdin. Ama sen yalan söylemezdin biliyorum. atıyordur sanırım o zamanlar... Şimdi kim için atıyor? hala ben var mıyım orada?  Solunda bana yer var mı? yada solun ben miyim? Bunları sormak istiyorum... Ama soramıyorum sevgilim. Sormadım say...

Ahlakın.. İyi bir ailenin kızıydın. Tam evlenilecek tip derler ya hani onun gibiydi. İyi bir aile, iyi bir eş ve iyi bir anne olabilirdin şifa ve ulaş için... Ama kader sevgilim. İyi ahlaklı sevgilim benim....

Neyse bu kadar yeter sanırım seni sana anlatmam. Anlatacak daha çok şey varki anlatmakla bitirilmeyecek cinsten. sıkıcı olur sanırım bak sıkılmışa benziyorsun. Biliyorum belki birgün burayı okuyacaksın. Bak sıkılmadaım salak işte diyeceksin, belkide sıkıldım işte, belkide keşke devam etseydin yada ne bileyim neden hala yazıp duruyor bu diyebilirsin. Haklısında.  Duygularımı dökmek için birilerinin beni dinlemesi için buraya yazıyorum.. Sakın kızma olur mu neden yazıyor diye.

Seni çok özledim sevgilim. Seni çok seviyorum. [ bak görüyor musun. Yukarıda söylediğim sözü bile tutamıyorum.]

Bu arada sevgililer günün Kutlu olsun sevgilim. O gün yanında olmayı sana bakmayı sana sarılmayı o kadar çok isterdimki. Ama kısmet. Yoksun artık... Sevgilim, sevgililer günümüz kutlu olsun...

Seni çok seviyorum...
Şapsal..

2 yorum:

  1. Keşke biraz daha devam etseydin dedim.keşke..

    Geçen yıl sevgililer günü için yine bana harika bir sürpriz hazırlamıştın her sürprizin öyle güzeldi ki hele sevgililer günü yaptıgın. emzik şakası... hala aklıma geldikçe gülümsüyorum ben.Biliyor musun hala hayal kuruyorum ben...

    Hala seninle yeniden karşılaşacağımız günün hayalini kuruyorum,hala her şarkıda seni buluyorum,hala o şarkıyı senin de dinlemiş olup olmadığını sorguluyorum,hala sana bir gün sımsıkı sarılabilecek olmanın hayalini kuruyorum,hala seninleyken kurdugum hayallerın hayalini kuruyorum ben onur ....

    Seninleyken kim ne derse desin senın hakkında düşüncelerim zerre değişmezlerdi hani derler ya bazıları ben çok seviyorum vazgeçemem asla filan diye ama bi bakarsın vazgeçmiş seninleyken hiç böyle olmadı seninleyken hiç asla vazgeçemeyeceğimi düşünmedim evet cok zor olacagını bılıyordum ama mutlaka en fazla 3 ay sonra acısı geçer dedim hiç öyle olmadı ilk günkü acısı neyse hala aynı acı hiç değişmeden devam etti. Ben seni bu kadar çok sevdiğimi gerçekten bilmiyordum.

    Bazen biri geçiyor yanımdan senin gibi kokuyor o an göz yaşlarımı tutmamak için direniyorum.Bzen hava seninle buluştuğumuz zamanlardaki gibi oluyor yanımda kimse olmamasına ragmen aniden kokun geliyor.




    Seni "çok" kelimesi yetersiz kalırcasına özledim...


    Çoğu zamanda buraya yazmak yerıne sana söyleyeceklerimi kendi kendime konuşuyorum,karşımda olduğunu hayal ediyorum o an,yanımda olduğunu gözlerine baktığımı.Senden dudugum tek kücük güzel söz dünyaya bedeldi be onur.Senden duydugum sözler varya kafamda kulagımda cınlar dururdu.

    Unutmadım sahi,unutmadım...


    Sevgililer günümüz kutlu olsun sevgilim.

    YanıtlaSil