25 Ağustos 2011 Perşembe

Biraz hüzün...

İçimde bir burukluk var. Hatta ağlıyorum şuan.
Elimde değil yapamıyorum kendi başıma kaldığımda bunu yapıyorum olmuyor.
Haykırıyorum sana gel diyorum öldüm ben burada diyorum.
Ne duyuyorsun ne cevap veriyorsun.
Dün otururken annem dediki gözlerinin altı neden şiş senin ?
Birşey söyleyemedim. Garibim bilgisayar başında oturmaktan olduğunu zannediyor.
Ama bilmiyorki ağlamaktan.

Yapamıyorum işte sen gittiğinden beri hiçbirşey yerli yerinde değil.
Olmuyorki elimde değil başarabilirsin sen güçlüsün diyorsun belki.
Sen benim yanımda olduğunda güçlüydüm be kadın.
Şimdi ne gücüm var nede hayalim.
Sen gittin herşey bitti. Bitti işte sorma bitti.

Hâlâ bekliyorum seni. Gelmeyeceğini bile bile bekliyorum.
Olsun ben buyum sevgilim. Seni bekleyen kalp var bende.
Ve hergün önce ya rab için atacak o kalp daha sonra senin için.
Her gelmediğin gün için  bir iyilik yapacağım.
Belki gelirsen o iyilikleri beraber yaparız olmaz mı ?

Ağlıyorum işte durduramıyorum gözlerimdeki yaşları.
Durmuyorlar işte onlarda haklı kim olsa dayanamazdı bu acıya demi ?
İçimden haykırmak geliyor. Gel diyesim var birde sana.
Sıkıldın bundan biliyorum ama gel diyesim var.

Ha bu aralar sana yazdıklarımı birileriyle paylaşır oldum.
Bazıları seviyor güzel yazmışsın diyor.
Çok mu sevmiştin diyorlar.
Evet diyorum.
Keşke ayrılmasaydınız diyor.
Ayrılmadıkki diyorum o sol yanımda benim diyorum.
Senin halin vahim diyorlar.
Aldırmıyorum ben kendimi biliyorum ya !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder