23 Ağustos 2011 Salı

KumraL - Aşk Denen Evcilik Oyunu Iste budur.

Şuan dinledğim bir şiiri sizinle paylaşmak istiyorum. İşte budur diyorum başka söze gerek yok aynen beni anlatıyor..Özellikle kırmızı ile yazılan yazıları çok sevdim..

 
Baş Rolünü Oynadıgımız Bu Hikaye ‘
Alışıla Geldigi Gibi Bir Mutlu Sonla Bitmedi ..
Sen Vefasız Sevgili
Ben Düşler Sokagının Boş Müdavini
Öylesine güzel gülüyorduki gözlerin bana
kanıverdim saçının her bir teline .
ve seni andıgım günlerde başıma yıkılır sandım
Şimdi ihanetin kirli çamaşırlarıyla dolu Boş sandıgım ‘
Son sözlerini ceyizini özenle hazırlayan bir genç kız gibi
ilmik ilmik işledim yüregime
Olmayacakmışsın artık benimle
Sevecekmişsin bir başkasını
Mutlu edemiyormuşum seni
Desene güzelim iyi oynamıyormuşum
bu aşk denen evcilik oyununu
Söylesene güzelim , dolduracakmı bir başkası yerimi
Gerçekten inanıyormusun buna
Sevecekmi seni benim gibi
Anlımızın yazısı desem ‘ bu kadarmı günahkarım
Allaha inandıgım kadar sevdim seni ..
Boş bir çercevede yüzü asık bir fotograf gibiyim
Sanki acısı olmayan göremiyormuş gibi ..
Bom boş
Aynalar yüzüme çatık ‘ bir o kadar keskin
Sen gittikten sonra ne kadar degişti bu sokak
Ulan hergün yürüdügüm yolda
Ufacık bir taşa takılıp Düşer oldum
Ufacık çocuklara maskara neyseki az kaza
Kurtulur oldum birkaç çıkık hesabı
Nerelere kaçıp gittin bilmiyorum ki eksik olan neydi
Yetmemiş ya sana sevgim ‘ bir dünya param olsa ‘
Nerde satılıyorsa o sevgi gidip hepsini alırdım inan
Yeterki doyursun o bana bakmayan kör olası gözlerini
Elimden gelen buydu sevgilim bende isterdim her şey
Seninle olsun senin istedigin gibi olsun
Olmayınca olmuyor işte denedim en azından
Beddua etmiyorum inan sana ahım falanda kalmaz
Rahat olsun o başkalarına verecegin gönlün
Arı misali sen dolan çiçekten çiçege
Ben bir karınca gibi dolaşırım koskaca sokaklarda seni arar misali ‘
Dönüpte sakına ha bakmayasın ardına yorulmasın gözlerin
Başka gözlere bakacagın günler var hala
Seni seviyorum demekten kıramp girsede dilime
Gece gündüz tekrar söyleyecegim ‘ o yüzsüz yüregine
Şİmdi Sevqilim son bi Kaç sözLe sana veda ediyorum
Bir gün aşklar biter hatıralar kalır
Kimi seversen sev hep hatırlatır
Sanma bir başkası yerimi alır
Gelenler gideni elbet bigün aratır
ElbeT araTır....// KumraL


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder