25 Ağustos 2011 Perşembe

Sag ol !


Bugün seninle son görüşmemiz oldu.. Senle buluşmak için erkenden dışarı çıktım. Yaklaşık buluşmamıza 3 saat kadar vardı. Her zamanki buluştuğumuz yere gittim . Oturdum ve sadece zamanın geçmesini bekledim.

Nasıl olurda buradaki herşey aynı kalır. Neden herşey ilk günki gibi ? Neden ben ilk günki gibi heyecanlıyım ?

Neden hava karardı. Neden yağmur yağıyor ? Yoksa oda mı ağlayacak benimgibi.


Bilmem hatırlar mısın. Buradaki bir kaldırıma yazmıştık isimlerimizi, O hala neden silinmemiş ?
Ama ben nasıl senin kalbinden silinirim ?

Neden kargalar avazları çıktığı kadar bağırıyor... Onlar da mı biliyor bu sonun böyle olacağını. Onlar da mi itiraz ediyor böyle sona ?
Neden ellerimi tutmuyorsun. Hani üşüdüğüm zaman sarılacaktın Neden sarılmıyorsun ?

Bak ben üşüyorum.

Ağladığım zaman silecektin göz yaşımı neden silmiyorsun ?

Bak ben ağlıyorum..

Neden sevmiyorsun.. Neden gelmiyorsun ?

Bak ben geldim ! Bak Ben SEVİYORUM !

Saatler iyice ilerliyordu. Zaman geçtikçe kalbim dahada hızlı çarpıyordu. Bir yandan terliyordum. Bi yandan korkuyordum. Son görüşüm olduğu için...

Ve Senin gelmeni bekliyorum.Hala bekliyorum.

Sonunda geldin...

Ama o nasıl bir gelişti ? Sen beni görür görmez kaçtın. Nasıl yapabildin bunu ? Hiç mi sevmedin ? Hiç mi acımadın ?? Bu kadar mı nefret ettin sevgili !

Olsun be son kez görüşümde böyle olsun ! Arkandan dahi gördüm ya bir ömür yeter bana.. Bak hala çıkmıyor gözümün önünden o sahne... Hala aklımdasın.. En önemlisi kalbimdesin. Sen sevmesende ben seni seviyorum!

Herşey için sağol sevgili... Yüzüme bakmadığın için sağol.. Elimi tutmadığın için sağol.. Göz yaşlarımı silmediğin için sağol... Yanımda olmadığın için sağol... ve en önemlisi

"SENİ SEVİYORUM"  demediğin için sağol...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder