23 Ağustos 2011 Salı

Bunları yapasım var...


Mesela şuan sen olsan ve hiç gitmesen senle bunları yapmayı isterdim.

-Bir pastayı alıp çatal kaşık kullanmadan yemek ? Olmaz mı ? Neden olmasın ?

 -Sana ellerimle kek yapmak isterdim. Diyeceksinki sen kek yapmayı nereden bileceksin ben bile bilmiyorum. Öğrendim işte belki birgün gelirsen sana özel birşey yapayım diye öğredim. Hatta üstüne "E" Harfi bile yazdım. Ama ben yemedim yiyemedim..

-İsminin olduğu her noktayı çekip slayt şeklinde sana şuanısım var. Hatta bunu yaptım. Belki birgün burada yayınlarım.

- Sana aldığım kolye var haberin yok bundan onu sana veresim var. Tatlı birşey ama güzel.Sen gibi.

-Arabamla evine gelip seni evinden alasım var. Sonra istediğin yere götüresim var.

Ve birsürü şey belki bunları yapabiliriz. Belkide onunla yaparsın. Ama mutlaka yap tamam mı ? Ben benle yapmışsın gibi sevineceğim.. Bunları yapasım var..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder