22 Ağustos 2011 Pazartesi

Sensizlik Günlügüm 06.08.2011

 Sen yoksun ya uzun zamandan beri sevgilim. Belkide hayatımın uzun bir süresincede olmayacaksın. Ama biliyorum sen birgün bunları okuyacaksın. Okumasan bile   ben yinede  yazacağım.
Belki birgün denk gelirsin yada arkadaşların söyler yada ...



 Bugün iyi birşey yaptım sanırım.
Saçlarımı kestirdim. Senin sevdiğin şekilde. Hani hatırlar mısın ilk kestirdiğimde yeniden aşık oldum demiştin. Belki birgün beni öyle görüp yeniden aşık olursun. İşte bir umut. Ben artık hep böyle olacağım yeni şeklim bu olacak.Belki birgün tramvayda metroda karşılaşıp yeniden tanışabiliriz..


Saat şimdi 21.00 acaba ne yapıyorsun ? Beni düşünüyor musun ? Sanırım düşünüyorsun bu aralar saatleri hep yakalar oldum. 18:18 , 20:02 , 23:23. Ve 00:00'i bile yakaladım. :) Yine aptallaşiyorum günlük. Hiç olur mu öyle şey  ? Aptalların uydurmasi o . Ama bende aptalım ?  Ama yinede kendini avutmaya değer. Sende benim aklımdasın çalıkuşu 21:21...
En önemlisi sol yanımdasın. 


İyi geceler çalıkuşum. İyi geceler "sensizlik günlüğüm"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder