23 Ağustos 2011 Salı

Sana yolculuk



Bugün değişik birşey yapmak istedim. Sen yoksun burada sanırım tatildesin. Bende bunu fırsat bilerek evinin oraya gitmek istedim.
Sabah erkenden yola çıktım. İçimde biraz heyecan vardı işte bilmem heyecan seni görebilme ihtimali belkide gelmissindir diye.
Sonra topkapıya gittim. Her zamanki yerimizde biraz oturdum. Ama bu sefer fazla ağlamadım. Hani trip yaptığın yer vardıya oraya gittim biraz ağladım.

Ağladım işte yokluğuna salaklığıma.. Ağladım durmaksızın.

Sonra dolmuş duraklarına gittim. Tesadüf seni en son bıraktığım araba geldi. ve en arka koltuk boştu. Hemen oraya koştum oturdum.
Biraz içim buruktu ama mutlulukda vardı az birşey.

Senin yokluğundan sanırım yanmdaki koltuğa mal baktım işte. ELif diyordum arada yolcular bakıyordu ama olsun umrumda bile değildi.
Sonra hafiften göz yaşı geldi gözümden hani hatırlar mısın çalıkuşu sana aldığım beyaz şalla binmiştik en son. O halini hayal ettim. Ettim işte sorma neden ettiğimi. Sonra o hayaline sarılmak istedim kayboldu birden. ve yine ağladım. Hani elimi tutardın ya üşüdüğüm zaman onun gibi tutmanı istedim orada olmadı.

Dolmuş iyice hızlı gitmeye başladı sanırım yaklaşıyorum evinin oraya.Hani yaklaştığında demiştin ya bana kısık sesle "Seni seviyorum" Diye bende onu demeni bekledim. der gibi oldun sonra birden uzaklaştın neden ha sevgilim ? Neden ?
Ve dolmuş geldi. Sen önce indin her zamanki gibi sonra ben indim.

Sen yokuş yukarı çıkıyordun. Sanki bir melek gibiydin annemin sana gönderdiği şal ile. Etrafı aydınlatıyordun. Kimse sana bakamıyordu sadece ben bakıyordum. VE sanırmda kimse seni görmüyordu.

Hani arkana bakmıştın ya sonkez aynen o şekil baktın Sana sarılmak için koştum ve sen yine yok oldun sevgili ! 

Sonra gittim bi köşede oturdum. YAşlı bir amca geldi onunla sohbet  ettik. Anlatmak istedim ona herşeyi dinlemez diye çekindim. Ve sustum.

Belki camda görürüm seni diye bekledim bir saat ama cama çıkmadın çünkü burada yoktunki.

Daha sonra  ağlayarak ayrıldım oradan. O günden beri bir daha geçemez oldum sevgilim.

İşte ben bu haldeyim sen gittiğinden beri. Mutluluk yokki bende ben sensiz nasıl mutlu olabilirim ki ?
Sen gittiğinden beri mercimek çorbasını daha bir iştahla içer oldum çünkü biliyorum o senin en sevdiğin çorba ve birgün o çorbayı senin ellerinle içeceğim eminim bu olacak...

Belki birgün gelmek istersin düşünme gel tamam mı hiç düşünme gel yapamıyorumki sensiz olmuyorki... Dayanamıyorum sevgilim dayanamıyorum gel nerede nasılsan kimleysen gel !!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder