8 Ağustos 2012 Çarşamba

sadece güvenmek istiyorum

Senin yokluğun her geçen gün artmaya başlıyor biliyor musun sevgili? Bazen öyle bi oluyorki dayanamayacak gibi oluyorum yakmak istiyorum bu dünyayı, yakmak istiyorum o kadar mesafeyi sana gelmek istiyorum da gelemiyorum işte. gitmek istiyorum bazen yaşadığın yerlere belki karşına çıkarım belki senin olduğun yerde seni görürüm diyorum ama göremiyorum ki sevgili gidemiyorum korkuyorum...

Bu aralar canımı çok sıkıyorlar sevgilim. Bu hayatta sadece brine güvenmek istiyorum sadece tek bi kişiye tüm her şeyimi ona emanet etmek istiyorum ne bileyim zor zamanımda yanımda olsun, senin yokluğunda onunla konuşayım. seni ona anlatayım istiyorum ama hiç bir zaman bulamıyorum sevgili öyle birini çıkmıyor karşıma... Tam çıktı diyorum ulan bu adam gibi adam diyorum. Oda adam değilmiş sevgili.

Sadece birine koşulsuz şartsız güvenmek istiyorum sevgili. Bir seferliğinede olsun bir kereliğinede olsun sadece güvenmek. Oda bırakıp gitmesin istiyorum. Kimse bırakmasın işte beni. Yalnızım zaten. Kimsem yok öyle dolu olduğuna bakma. Kimse dinlemiyor ıssız gecelerde yokluğunu. Kimse olmuyor yanımda kimse seni bilmiyor anlatamıyorum.

En boktan zamanımda yazarak seni anlatıyorum, zaten hayatımda 3-5 kişi var sevgili onlara sımsıkı sarılıyorum. Kaybetmemek için. Senin yokluğundan sonra birde onlarınkini kaldıramam bilirsin. Üzülürüm her gidenin ardından en çokta sana üzülmüştüm bilirsin. Öyle işte sevgili.

güvenmek istiyorum sadece tek bir kişiye senden sonra seni anlatabileceğim.

sadece güvenmek istiyorum çok mu şey istiyorum sevgili? Söylesene ne olur? Çok mu sabırsızım? Çok mu benimsiyorum herkesi sadece güvenmek istiyorum...

güvenmek istiyorum.

1 yorum: