22 Ağustos 2011 Pazartesi

Biliyorum Gelecek


Bugün  biraz daha kırgınım.
Hani sözler vermiştik birbirimize. Herşey son olacaktı.
Bu oyunu bozduk sevgilim.

Bu sabah yeniden sensiz uyanıyorum.
Ahh ! ne zor sensiz uyanmak.
Ne zor "Günaydın aşkım " Mesajı beklemek.
Arada senin uyandırdığın gibi uyanamıyorum. Olmuyorki yapamıyorum.
Neyse, unutmadan ehliyetimi aldım. Biraz zor oldu ama olsun.
Benden beklemezdi kimse almamı sadece sen yaparsın derdin bak yaptım.

Birde üniversiteyi kazandım sayılır.Sen olmasan belki bunuda kazanamazdım bilmiyorumki
Birde sabretmeyi öğrendim sevgilim.
he birde biraz kilo kaybettim ama alacağım yakında
Birazda kaslarım büyüdü . Tamda senin istedğin gibi.
Herşeyi yapmaya çalışıyorum sevgilim, yavaş yavaş.
Belki birgün gelirsin diye o hayalleri gerçekleştiririz diye herşeyi yapmaya çalışıyorum.


Belki birgün gelirsen, beni öyle görme diye sabahın en kör vaktinde ağlıyorum.
Bilirimki sen o vakitte hep uyuyor olursun ve gelme ihtimalinin en olmayacağı en son nokta o.
Belki birgün gelirsen , Beni sağlam gör diye.

Hergün fotoğraflarınla yatıyorum. Arada onlara bağırıp çağırıyorum.
Özür dilerim, kızmıyosundur inşallah ?

Bazen çıkıyo aklımdan anneme "elif şunu yapar mısın " diyorum.
Sonra aklıma geliyo sonra yine üzülüyorum sonra yine ağlamamak için zor tutuyorum kendimi.
Sonra diyrum ki o birgün gelecek, çünkü  kimseye söyleme ama ben biliyorum sen gitmedin.

ama herkes seni gitti biliyor sevgilim, onlarada üzülüyorum.

"Gitmedi gelecek " diyorum aptal aptal bakıp duruyorlar.
Neyse yine konuşuruz sevgilim, ben gidiyorum.

He gelirsen ben hep orada bekliyorum. Herşeyimi tamamlamış halde seni bekliyorum.
Neyse seni çok seviyorum sevgilim.
İnşallah buralara geldiğimde yanımda olursun.
Neyse beni bekliyorlar, hadi Allahaısmarladık..
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder