25 Ağustos 2011 Perşembe

Sizofrenik Sevgi

Senın kokunu hatırlamak ıcın hergün oraya gıdıyorum. Belkı kokunu alabılırım. Doyasıya
içime çekerim diye. Ama olmuyor alamıyorum kokunu. Belki seni görebilirim diye hergün
oraya gidiyorum. O masum tribini , o içten gülümsemeni görebilmek için her Allahın günü oraya gidiyorum. Ama yoksun... Bende bir köşede oturmuş Senin gelmeni senin o tribini yapmanı. ve senin kokunu alabılmeyı hayal ediyorum sevgili...



Herşeyin eskisi gibi olduğunu düşünmeye çalışıyorum. Mesela sabahları " Günaydın hayatım" diye uyandırmanı bekliyorum.Her sabah aynı hüsran. Mesaj yok. Ara sıra birileri mesj atıyor sen misin diye hemen telefona koşuyorum. Ve yine sonuc hüsran..
Ara sıra kulaklarıma sesin geliyor. Hayır Bazen geliyor. Yok yok geliyor işte bazen anla işte. Daha fazla yalan söylemeyeceğim. Hiç çıkmıyor sesin kulaklarımdan. Sanırım bir ömür boyuda çıkmayacak. En çokta " Seni seviyorumlar" geliyor kulağıma." Bende seni "diyorum. Ama sen duyuyor msun ? Bana Cevap veriyor musun ?


Ellerini düşünüyorum mesela. Hani saçımı okşadığını. Başkası yapınca kızdığım ama sen 
yapınca zevk aldığım tek şeyi.. yüzüme dokunduğunu. Karnıma dokunup "Kilo al çok zayıfsın" demeni hayal ediyorum.
Her sokağa sen orada olur musun diye bakıyorum. Ama yoksun olmuyorsun hiçbir zaman. 
Belki saklanmışsındır diye şunu diyorum bir çocuk gibi. "Elma dersem çık Armut dersem kal" diyorum kendi kendime ve saniyeler sonrada " Elma Elma" Diyorum. Etrafıma bakıyorum. Sen yoksun.Kokun geliyor bazen burnuma hemen oraya koşuyorum seni arıyorum orada burada ama sen yoksun...

Hani orada havuzun kenarında trip yapmıstın ya. Benim salaklığım yüzünden. Sırf oraya gidiyorum. O suda yüzünü görebilrim diye. Ama olmuyor göremiyorum seni. Bekliyorum belki çıkar aniden yüzün , o gül cemalin diye ama çıkmıyor. Orada bulduğum ilk taşı fırlatıyorum oraya ağlıyorum kendi basıma. Avazım çıktığı kadar bagırıyorum. Duyuyor musun benı ? 
" GEL GEL !! Neredeysen nasılsan gel !! " diyorum duyuyor musun ha beni ?
Kısacası sevgilim her yer sen oldun benim için. Her köşede sen oldun. Aslında en önemli yer sensin.
Bu kalp gibi... Seni Çok Seviyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder