25 Ağustos 2011 Perşembe

Tek kişilik Cift




Bu gece saat 00:00 gibi düşün beni...
Yakalansan bile birine inkar etme beni düşündüğünü...
Bi kerecik tek başına düşün beni.
Bir bardak fazla koy yemekte masaya, geleceğimi inanmasan bile bekle.
Çünkü ben öyle yapıyorum. Bir bardak fazla koyuyorum hep.
Mesela Ekmek almaya giderken birtane fazla al..
Kinder süprizi çok severdin unutmadım.Mesela onu alırken bile inadına birtane fazla al.
Kaşarlı tost yaparken birtane fazla yap. Ve koy bir tabağa öyle kalsın.
Belki birgün yemek nasip olur...
Yine mozaik pasta yap ama kimseye yedirme sende yeme istersen..
He arada canın hamburger ister. İnadına çift menü al..
Mesela otobüs bileti alacakken çift kişilik al. Ben aldım deli zannettiler ama olsun.
Arada sinemaya gidersen yine bileti çift kişilik al.
Aa doğru sen bensiz bile sinemaya gitmezdinki.
Yemek yaparken bir kişilik daha malzeme koy, koy işte sorma..
Yolda bir dilenci görürsen benim içinde para ver ona...
Yani bir süreliğine çift kişilik rolü yap, yap işte...
Pişman olmayacaksın, ben hiç olmadım çünkü..
Hadi bak güneş doğmak üzere, biliyorum gelmeyeceksin, gelemeyeceksin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder