22 Ağustos 2011 Pazartesi

Sensizlik Günlügüm 03.08.2011

Sevgilim,
Bugün seninle konustum. Yine her zamanki gibi olmaz dedin sevmiyorum seni dedin . İstemiyorum artık dedin. Ama ben unutamadımki seni. Daha doğrusu unutmak istemedim. Çünkü hala seni seviyorum. Olmuyor sensiz yapamıyorum işte. Anla benide.

Artık bir yöntem buldum. Senin yokluğunu yazacağım. Belki birgün bunları okursun. Hergün sana sensiz ne yaptığımı anlatacağım. Belki birgün karşına güçlü bir şekilde çıkarım ve bunları okursun.

Birgün karşına çıkacağım. Dimdik göreceksin beni. Hani yaşımın adamı olacağım. İstediğim herşey gerçekleşmiş olacak. Ama tek eksik sen olacaksın her zamanki gibi. Bunları yazarken arada ağlayacağım belki ama olsun yinede yazacağım. Seni unutmamak için hergün yazacağım.

Platonik bir aşık gibi hergün seni seveceğim hergün seni düşüneceğim ama senin bundan haberin olmayacak. Artık kendimi geliştireceğim sevgilim. Bundan sonra yepyeni bir sayfa açıyorum. İçinde sen olmayacaksın belki ama birgün gelirsin diye sol tarafımı sana rezervasyon yaptım. Belki birgün gelip orada kalırsın ve bir daha hiç gitmezsin.

Hergün fotoğraflarına bakacağım belki. Belki hergün hüzünleneceğim. Belki yaşamdan tat alamayağım. Ama olsun sana yazacağım ya birgünde bunu okuyabilme ihtimali bile hepsine bedel.
Sen mutlu ol sevgilim tamam mı. Sen gül ben ağlarım ikimizin yerine. Elbet bu ağlama birgün biter. Umarım biter.
Hergün dua edeceğim rabbime seni bana bağışlaması seni benim sonum yapması için.  Bir yandan da kendimi geliştireceğim. Ve O gün karşına dimdik çıkacağım. O gün mü diyeceksin şimdi. Bu yazıları okuduğun gün sevgilim. Okuduğun gün bu ajandayı sana vereceğim sen okuyacaksın. Ve benim neler yaşadığımı göreceksin.

Kendimi geliştirmek adına ilk adımı yaptım sevgilim. Tercihlerimi yaptım. Umarım benim için hayırlısı olur. Umarım istanbulda kalırım senin yanında. Aynı şehirde olmak bile yeter benim için...

Belki birgün metroda tramvayda otobüste karşılasırız. Karşılaştığımızda buraya yazacağım onları. Belki senin içindeki bu istememezlik duygusu söner ve bana geri dönersin. Olmayacak şey değil. İsteyerek beklersen birgün olacağını umut edersen olur o biliyorum.Belki bir yıl belki on yıl sonra bu istememezlik duygusu söner umarım. Ve sonumuzu yazarız birlikte.

Sevgilim bugünlük bu kadar. Senin geleceğin günü bekliyor olacağım.Eğer gelirsen beni sağlam gör diye ağlamayacağım.. Yani çalışacağım. Seni Seviyorum sevgilim Kendine çok dikkat et tamam mı ?

3 yorum:

  1. Gelmek hiç bu kadar zor olmamıstı.beklemek sabretmek. Belkı acele kararlar verdım,dogru mu yanlıs mı bılmıyorum kendımı toparlamam bıraz daha kolay oldu hatta baya. ama sen karsıma cıktıgında ben yıne darmadagınım.belkı hergun gırmeye devam edıceksın buraya,belkı bısey yazmısım umuduyla bakıcaksın sayfaya uzun bı sure ıcın bu son olucak. senın benı yuz ustu bıraktıgın gıbı ben bı baskasını bırakamam sımdı,bunu ısteme benden,yapamam.hayırlı olanı dılıyorum bunu da zaman gosterıcektır,bunun ıcın sabredıyorum. acele verdıgım kararlar kımseyı uzmesın dıye temkınlı atıyorum adımlarımı artık.
    bu yazıları yazarken bı umutla benım okuyacagım gunu hayal ettın belkı,okudum duygularını da oldugu gıbı hıssettım. ne soylenır bılmıyorum,ne yapılır bılmıyorum.


    sımdı aklımdakı tum dusuncelerı atmam gerek,senı,uzuntulerımı. derslerıme odaklanmalıyım,abım benden cok umutlu eger kazanamazsam her sey cok kotu olucak. senın unı. kazanmana sevındım , ısterdımkı unı. calısırken degılde kazandıktan sonra da yanında olayım,kazandıgın an tıpkı puanını ılk bana soyledıgındekı gıbı bunu da bana soyleyesın. ama olmadı. bı kez olsun mutlulugunu paylasmayı ısterdım ama ben haberını aldım ve kazanmana sevındım,evınızdekı bayram sevıncını sankı benda dahılmısım gıbı hıssettım.

    sımdı sıra sende kendını gelıstırıp,calısma vaktın. hırslısın sen abım gıbı. ıyı yerlere gelecegınden hıc suphem yok. sımdı uzulmeyı bırak ve yazdıklarımı okuduktan sonra tebessum et. gozunden gelen her damla,beni keske olarak hatırlamanı dusunmeme neden oluyo bu yuzden tebessum et sadece tebessum :)


    bırde bayramın sımdıden kutlu olsun aılenınde oyle. cunku ben mesaj atamıcam daha sana. sana mesaj atmadıgım zamanlar bu yazdıklarımı oku ıstersen ve unutma sana vermedıgım her cevap ıcımde kalan bı uktedır aslında.

    basbas :)

    YanıtlaSil
  2. Gelmek aslında kolay. Sen eğer gerçekten beni sevdiğine eminsen gelmek zor olmamalıydı. Belki bir umut bu ama olmayacak umut. Biliyorum sen yine gelmeyeceksin. Belki onunla olacaksın. Koymuyor biliyor musn onla olman. Arada düşününce ağlıyorum o kadar. Oda fazla sürmüyor. Ben seni seviyorum ya yeter o bana. Evet öyle olacak hergün gireceğim buraya hergün yazı yazmaya devam edeceğim. Taki sen gelene kadar sen geldikten sonra buraya birlikte yazı gireceğiz ve belkide bir başkaları okuyacak "vay be" diyecek belkide sonsuzadek okuyup ben yazacağım. Bilemiyorum bu senin ve benim elimde.

    Acele karar verme ama daha fazlada bekleme be herkesi üzme bekleyip. Belki o sana daha fazla bağlanacak belki ayrılması zor. AA neyse benim olacakmışsın gibi düşündümde ondan böyle söyledim dilediğini yapabilirsin yani.

    Kalbini dinlemen yeterli olurdu... Yada dinleme koskoca kız oldun aklınla beyninle haraket et ne biliyim işte yap birşeyler...

    Sınavı kazandığım güne gelince o gün benim yanımdaydın sen hatırlamadın mı ? Sol tarafımdaydın ne çabuk unuttun ? Belki şimdi hatırlamışsındır.

    Ve ben seni hergün buraya girmeni bekleyeceğim. Bekleyeceğim işte sacma sapan olacak belkide. Deli diyecekler salak diyecekler beklenir mi diyecekler ! Boş boş konuşup duracaklar.

    Ee benim şimdi gitmem gerekiyor. Bende bayramını kurtlarım. Senin ailenin ve ..

    Allahısmarladık.

    YanıtlaSil