23 Ağustos 2011 Salı

Sen gittin..

Bugün bloguma daha çok yazı giriyorum. İçimdekileri boşaltmam gerek ben bunu başka bedenlere yapamıyorum başkaları gibi. Bir başkasına dert dökemiyorum. En güzeli burası açıyorum burayı yada not defterini , seni anlatıyorum. Hem onlarda sıkılmıyor başkaları gibi.

Sen gittin ben bittim... Sen gittiğinden beri bende birçok şey değişti. Çok şey değişen şeyler bunlar...

-Sen varken 66 kiloydum şimdi 60 üzüntüden midir bilmem halada kilo  vermeye devam  ediyorum.
-Sen varken hiç kitap okumazdım. Sen gittin 20 kitap okudum... Ve okumayada devam ediyorum.
-Ehliyetimi aldım.Kolay oldu hemen aldım işte.
-Sınavlarımı kazanıp üniversiteli oldum...
-Saçlarımı kestirdim senin sevdiğin şekil belki dönersin diye tekrar aşık ol diye kadın !
-Yemekten sonra dişlerini fırçala aşkım derdin ya hani bende hiçbir zaman bunu yapmazdım. Artık yapıyorum ve yaptığımda seni hatırlıyorum..
-Seni seviyorum kelimesini bir başkasından duymayalı 3 ay 2 gün oldu.
-Sen varken fazla birşeyler karalamazdım. Şimdi her boka bir anlam yükler oldum.
-Birde internet üzerinden binlerce kişiye ulaşabiliyorum artık. Bazıları bana hocam diyor bazıları dostum yeni arkadaşlar buldum hepside birbirinden iyi...
-İş teklifleri aldım.. ama çoğunu geri çevirdim...
-İnternet üzerinden bin tl kazanır oldum...
-Senin ismin artık bedenimde...
-Saçlarımda beyaz çıkmaya başladı geçen gün tesadüfen annemin dizlerine yatmıştım o farketti.
-Sen varken az ağlardım. yada ağlamazdım şimdi daha fazla ağlar oldum.

Herneyse be kadınım, benim eserim ben bu haldeyim. Sende bundan farklı değilsindir heralde... Yada mutlusundur. Bilmemki mutlu musun ? Kalbinde hala ben var mıyım ? Yada aklına geliyor muyum ?
Herşeye rağmen Seni Çok Seviyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder