29 Mayıs 2012 Salı

aslında hepimiz biliriz; o bir hastalıktır...

aslında herkes öldürmek ister anıları. hayalleri umutları. ama çok sevenler yada sevdiğini zannedeler dokunmak istemez onlara. öyle dursun ister kenarda kimse dokunmasın kimse bilmesin sadece sayılarlar ifadelerler belki o hayalleri. kimisi 3 hayalim var der kimisi çok hayalim kimisi ise hiç hayalim yok...

Ben 3 hayalim var diyenlerdenim yani sayılarla ifade edenler. Biz zamanlar çok sevmiştim delicesine. hatta öyle bir sevmiştim ve sahiplenmşitimki hayatımın odak noktası, dönüm noktası başlangıç noktası gibi farklı noktalardaydı. Birden içime yerleşti oracıkta kaldı her geçen gün bir virüs gibi büyüdü. bazen virüsün acıtması gibi acıttı kalbimi. bazen ise mutluluk verdi. Şimdi diyeceksiniz ulan! virüs mutluluk verir mi? verir işte bu benim virüsüm. hatta ismi bile hazır. elifütik.

Hani virüsle yaşamayı öğrenirsin ya o virüslükten çıkar hastalık olur. tedaviside olmaz başka bir çareside olmaz. her an onunla yaşamak zorunda kalırsın. kısacası alışırsın ona. bazen yaksada canını bilirsin ilacını. bir tutam yazıda onu aramak, bir tutam resimde onu görmek, bir tutam anıda onu hatırlamak. sonra birden bire geçer. sende anlamazsın.

demiştim ya her geçen gün büyür diye bazen bu büyüme öyle bir çoğalırki sığmaz bedenine boşaltmak istersin o hastalığı bitirmek istersin. o zamanda imdadına ağlamak yetişir yada bir dert ortağı bulursun yada en iyisi ikisini birden yaparsın hem ağlarsın hem yazarsın. işte yine ben onlardanım. her boğulduğumda onu ne zaman içimden bırakmak istediğimde onu kalemimle bir dokumacının halısını dokuduğu gibi ilmek ilmek kağıdıma hapsederim. sonra en güzel köşemde saklarım durur orada öylece. kim bilir kaç kez içimden bıraktım seni saymadım baya çok olmuştur.

anılar ve hayaller tıpkii onun gibi yani bir virüs gibi büyümeye başlar... Birden bire bir bakmışsınız onsuz hayal kurar olmuşsunuz onsuz fikirler üretir hatta ona onsuz evlenme teklifi nasıl edilir bunu bile düşünmüşsünüzdür. Her şey o lanet olası virüs yüzündendin. Büyütür sen istemesende o sevgiyi, büyütür sen istemesende o aşkı...

Kusura bakma sevgili! lanet olasıca dedim. kızmadın inşallah...

aslında hepimiz biliriz o virüs birgün tüm bedeni saracak ve kendini yok edecektir... Ama ne hikmetse bunu bilmek istemeyiz. hep erteleriz onla yaşamaya devam ederiz. hep iyi yanlarını görmeye devam ederiz. aslında günbe gün bizi öldürmektedir...

ben ölmeden, öldürmeden gel sevgili...
bırakma beni çaresiz.
bırakma beni umutsuz..
gel dermanım ol.

3 yorum:

  1. Unutamıyor insan hatta deniyor defalarca
    Daha da boğuluyor sanki aşkın sonsuzluğunda
    Beceremiyor insan terk edip gitmeyi
    Kalbinden söküp atmayınca.

    YanıtlaSil
  2. Kalbim artık atsa atsa sana çarpar bundan sonra
    Ben vazgeçmem ölüm olsa
    Aklıma artık yatsa yatsa seni fikrin varsa yoksa
    Bırakmam ki dünya dursa
    Kalbim artık atsa atsa sana çarpar bundan sonra
    Ben vazgeçmem ölüm olsa
    Aklıma artık yatsa yatsa seni fikrin varsa yoksa
    Bırakmam ki dünya dursa

    YanıtlaSil
  3. Hüzün bırakmaz ki peşimizi
    Hep sürer izimizi
    Bir nedeni var ama gizli
    Ona bizim aklımız ermez..

    YanıtlaSil