11 Mayıs 2012 Cuma

Çok seveceğim, çok okuyacağim, çok çalışacağım sevgili...

Yalnızlık nedir?
Kelime anlamı tek olmak, yalın olmak, sade olmak olabilir. Hatta çocukken hep karıştırırdık yalnız mı? yanlız mı? arada yanlış yazardım taki Türkçe hocamın bana nereden geldiğini anlattığını güne kadar.
Ondan sonra hiç karıştırmadım, ondan sonra hiçbir zaman anlamını unutmadım.

Benim konumumdan bakacak olursak yalnızlık, sensizlik, senin kokunun yoksunluğu, teninin yoksunluğu, gülüşünün yoksunluğu yani bir nevi eksiklik. ama yeri dolmayan, doldurumaya çalışılmayan.

Yalnızım işte, senden yoksun. Senden eksik. Utanmıyorum bundan sadece kendime kızıyorum. Şuanda yanında olabilirdim. Ellerini tutabilirdim. Saçını okşayabilirdim. Öpebilirdim. Ama kısmet.

Bazen neden yalnızım ki diyorum çık dışarı tanımadıgın insanlarla tanış git onların hayatına dahil ol! sonra çık onların hayatından! onlara kötülük yap diyorum kendi kendime, sonra vazgeçiyorum, sonra yine aynı şeyler oluyor yine vazgeçiyorum.

Ben senin yalnızınım sevgilim. Senden yoksun... Üzülmeyeceğim tamam siliyorum göz yaşlarımıda sen üzülmemi istemezdin biliyorum, Gül derdin hep bana, sözünü dinleyeceğim sevgilim. Ağlamayacağım ama arada ağlarsam kızma olur mu? Bil ki ağlıyorsam seni çok özlemiştirim, bil ki ağlıyorsam seni istemiştirim... O zaman kızma olur mu?

Sen artık yoksun biliyorum. Öldün belkide, belkide hiç olmadın. Belkide Ben her şeyi kafamda planladım. Olmasını istediğim gibi yaşadım. Şizofreniktim belki. Sen yoktun işte! her şeyi ben uydurdum, ben yaşattım seni! ben gördüm, ben istedim, ben öptüm! Yoktun işte seni ben var ettim! Ve sen öldün.

Gibi düşünmek istiyorum sevgilim ama olmuyor, anılar bırakmıyor seni yok etmem için, hatıralar hep bir yerden açıyor kapılarını aklıma getiriyor seni. Olmadık mekanlarda senli hayaller kuruyorum lanet olasıca hatıralar yüzünden. Ama güzel de oluyor be. Özlemek sevmek ve beklemek. Hele ki beklenen ve özlenen sensen sevgili,

Sevgili,

Kendime söz verdim artık. Çok kitap okuyacağım. Çok çalışacağım. Çok seveceğim...
Kitap listesi yapacağım kendime hedef koyacağım, özellikle senin okuduklarından okumaya devam edeceğim. Okumamı istedigin bir kitap var mı sevgili?
Çok çalışacağım. Her günümü, her anımı dolu dolu geçireceğim, çalışmam lazım 3 hayalimiz için. Belki birgün bu çalışmalarım sayesınde  3 hayalimizi gerçekleştirebilirim.
Çok seveceğim. Sen gittin diye sana olan sevgimi azaltmayacağım, daha çok seveceğim. Hergün 3 kere seni seviyorum diyeceğim sevgili! Belki bir gün duyarsın. Duymasan bile gök yüzüne bak olur mu? Ben hep oraya bakarak söyleyeceğim kesin duyarsın yada hissedersin o zaman. He bir de zamanlarını söyleyeyim, sabah öğle akşam. Sabah kalkar kalkmaz söyleyeceğim. Öğlen yemekten sonra, akşamda yatarken. Bunları sahi hisseder misin?

Senle herşey çok olacak...

1 yorum:

  1. Huzur Sokagı . . Şule yüksel şenler'in . bunu mutlaka oku.

    YanıtlaSil