10 Mayıs 2012 Perşembe

sonra yine kaybolsak

Uzun zaman oldu sana yazmayalı, içimi dökmeyeli.... O kadar doluyumki bir anda boşaltmak istiyorum içinde her ne varsa sana... Omzuna yaslanıp rüzgarlı bir aksam vakti yada sabaha karşı içimde ne varsa sana bağışlamak istiyorum... Acısıyla, tatlısıyla.

Bir kaç gün içerisinde bir çok insan tanıdım. Hepsinde seni aradım, sende olan bir özellik. Ama hiçbirinde sen yoktu sevgilim, senin güzelliğin, senin ahlakın, senin gülüşün ve senin kokun. Neden onlarda bir sen yoksun sevgilim?  Tanıdıgım her insanla seni kıyaslar oldum. "elif olsa böyle yapmazdı.", "elif böyleydi!" gibisinden karşılaştırma cümleleri kurdum, ne hikmetse hepsinde sen üstün çıktın!

Hatta bazılarını sen zanettim biran. Hani benim her kapalı kişiyi sen zannetmem gibi! uzaktan sana benziyorlardı ama yakından sana benzemeleri imkansızdı...

Bir kaç gün içerisinde dışarıya hep "sahte gülüşler" verdim. Gülüyordum ama bir yanım hala ağlıyordu. O yanımı tahmin edersin herhalde demi? Evet doğru bildin sevgilim, "sol yanım." seni arıyor işte orası, seni özlüyor, seni bekliyor, seni seviyor işte... ilk günki gibi.

Özlüyorum işte sevgilim özlüyorum! İster kız bana unutmadın hala beni de! ister söv arkamdan! ister sen hak ettin bunları de! ister lanet olsun de! özlüyorum işte, yapamıyorum en mutlu oldugum anda sen geliyorsun aklıma! nedensız sorularla sonra aklımdan cıkman uzun zaman alıyor, tıpki bugünkü gibi... Ama unutmaya kıyamıyorum seni, kim unutabilirki en çok sevdiğini?

Zaman keşke dursa suanda, hiç akmasa dünya üzerinde kimse kalmasa ama sadece sen kalsan koşsam sana, arasam tüm sokakları dolaşsam ve bulsam seni, sarılsam sonra hiç bırakmasam. hiç bırakmasam...
Kokunu içime çeksem! ımm miss!
öpsem seni! oh be!
kucagında uyusam! oh annem gibi!
aglasam yanında! oh cocuklar gibi!
oynasak seninle! oh kop kop!
sonra yine kaybolsak, tüm herkes tekrardan dünyaya gelse, tekrar zaman devam etse... Yine seni aramaya devam etsem...

Ve bu hep böyle devam etse, belkide hiç bitmese o zaman, yanında kalsam, ağlasamhaykırsam nefret etsek birbirimizden ama yanında kalsam, koklasam seni,öpsem seni, kucağında uyusam inan buna çok ihtiyacım var...
Olmuyor sevgili.

İnan cok ihtiyacım var sana...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder