10 Mayıs 2012 Perşembe

sevgiliye...



Sevgiliye,

Sevgili,
şimdi üşümeyecekmişsin gibi soyun korkularını
ve  beni oku....
*
Bir sigara yakmışken, onun ne kadar çok içtiğini anımsayıp "bu kadar içmese keşke, kendini hasta edecek" demektir aşk.
*
Sana aşık olduğumdandır elini tutup yaranı kanatmaya hazır oluşum.
*
Nefesimi kulağına dayayıp masalımı anlatsam çocukların aşkla doğduğunu, senin için büyüdüğümü yoksa  çoktan ölmüş olacağımı.
*
Ben cümlelerei dikip seni yarattım ama sen karşımda durup tek bir kelime dahi etmiyorsun.
*
Ve ben sevgili,
Senin bile değiştirmeye gücün olmadığından sana aşığım.
*
Sevgili, beni sev isteseydim sana aşık olmazdım.
*
Gögsüm ağırlaşıyor, toprağa karışıyorum.
Gözlerim ağırlaşıyor, denize karşısıyorum.
Sana aşığım ama ölmem lazım...
*
Sevgili, İtiraf et. Aşk senin içinde de bir çocuk gibi huzurla uykuya dalmış.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder