26 Mayıs 2012 Cumartesi

uzaklarda bir yerlerde anılara dokunmussun...

tebrikler sevgili...

sana bir zamanlar evlilik teklifi yapacağım. usulca yaklaşıp yanağından öpeceğim.. Belkide hayatımızda bir daha asla gerçekleştiremeyeceğimiz bir sarılmayı gerçekleştireceğim. ve belki de kim bilir en mutlu anımızı yaşayacağımı. yere gitmişsin yada yanından geçmişsin yada içine girmişsin tam belli değil her şey ama gitmişsin işte. Gerçi evet o an orada en mutlu anımızı yaşamayabilirdik, çünkü ileride evlilik teklifi edecektim,çocugumuz olacaktı vs. vs.vs. oralara girmiyorum derin ve uzun mevzu onlar...

Kızamam sana tripte atmam! söz bak atmayacağım!
biliyorum sende anlıyorsun beni kızdım. trip atıyorum kendimce sana belki içimden sana küfür ediyorum.

evet evet ! hepsini yapıyorum. yapıyorum ulan!

O yeri merak ettin demi? gerçi şimdiye dek aklına gelmiştir evet kesin gelmiştir yoksa ben bu yer için neden sana kızayım yada neden trip atayım ki?

galata...

nasıl gittin?güzel miydi oralar bensiz? aklına geldim mi? "Onunla gelecektik buraya!" dedin mi? içinden dediysen kafidir. Babamla bile gelmekten vazgeçmiştim sırf onunlageleceğim için dedin mi?
söylesene sevgili susma! bi kerede karşımda anında konuş hep ben yazdıktan yada ben söyledikten sonra cevap verme! bir kerecik olsun anında cevap ver. bırak kavga edelim o an. bırak yiyelim eskisi gibi bir birimizi. nede olsa barışmayız?

cevap vermesende olur sevgili. dinle içimdekileri yeter...

sanırım sende artık için her şeyi yavaş yavaş yitiriyorsun... yavaş yavaş eritiyorsun...
Önce bir ufak pişmanlıkla başlıyor sanırım. Tam bilmiyorum ben yaşamadım sadece tahmin ediyorum.
Sonra onun yaptıklarını yapmamaya başlıyorsun.
Aklına getirmemeye çalışıyorsun geldiği an en yüksek sesle hareketli müziklere kendini bırakıyorsun. Nasıl olsa unutturur onlar...
Sonra birgün o ufak pişmanlıklar birden bire büyüyor. Mesela ilk öpüşme, ilk dokunuş... gibi saçma ama bir o kadarda güzel ( senle olunca...)
Sonra onunla gitmek istediğin ama bir türlü beceremediğiniz yerlere gitmekle içindeki her şeyi eritmeye başlıyorsun.

Merak etme sevgili zamanla yitireceksin, unutacaksın... İzlerim gidecek yavaş yavaş hayatından, sonra anılarım.. Sonra yüzüm gidecek hafızandan... Sonra birden bire bir sabah uyanacaksın bi bakmışsın adımı bile hatırlamayacaksın. Olacak elbet bunlar. Sen başarırsın sen zeki kızsın...

Kusura bakma sevgili, yine yine seni sahiplendim. yine yine dinlemeden yargıladım. yine yine sensiz bi bok olamayacağını. her şeyin seninle olacağını anladım...

sanırımbirazfazlasahiplendim.
artıksahiplenişinsondemleri..
artıközgürsünçalıkuşu....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder