6 Haziran 2012 Çarşamba

kutlu olsun bir yılımız daha...

kutlu olsun sevgili bir yılımız daha... Kutlu olsun...
Seni çok seviyorum bunu unutma olur mu?
Bugün yazamam, bugün konuşamam, bugün susmam gerek bugün hatıralarla boğuşmam gerek... Bugün dopdolu bir sen gerek...

Bugün sensin sevgili, acısıyla, tatlısıyla, gülümsemesiyle, ağlamasıyla bugün sensin ve hep sen olmaya devam edeceksin...
Başka birgün seni sana anlatacağım, yazacağım sana her zaman unuttum zannetme yazmadığım için kızmada yazasım geliyor ama içimde kalıyor... kendi kendime söylüyorum elim gitmiyor yazmaya ama kızma olur mu yazacağım sana en vakitli bir zamanda...

Seni yazmayı çok özledim...
Kutlu Olsun 1 yılımız daha Meleğim...

1 yorum:

  1. 6 haziran.

    Kaçtıgım bir şarkının kulagımda belirmesi yıkıyo bazen her şeyi. yaklaşık 1 yıldır tesadüfler haricinde dinlemedigim şarkıydı "Anlamazdın..." Gelip buluyor o kaçtıklarım beni bir gün mutlaka.

    4 yıldır hayatımdada , 3 yıldır içimde , bundan sonraki ömrüm boyunca da öyle olacak olan sen.

    YanıtlaSil