1 Mayıs 2012 Salı

Hepimizbaşkainsanlaroldukartık.

Sevgilim,

Sevgilim dediğime bakma ağız alışkanlığı, kızmada... Anılar? İnsanı hep biryerden bir yere alıp götürür. Beni de hep götürüyor olsun götürsün çünkü oralarda sen varsın. Oralarda hatıraların var...
Orada yarım kalmışlık, orada ümitler, orada hayallerimiz var... Sen sevmesende o anıları orada onlar var...

Şimdi diyorsunki? Sen mutlusun, mutlu olmayı başarabiliyorsun... Evet başarabiliyorum. Evet mutluyum! Hatta hergün gülüyorum! lanet olası suratın hiç aklıma gelmiyor, kokun burnuma gelmiyor! Lanet olası seni unuttum! Hatta ve hatta senden nefret ediyorumki ! o kadar mutluyum! 
Ben neden mutluyum biliyor musun? Toparlanmam lazım sevgilim. 3 lanet olası hayalimizi gerçekleştirmem için çabalamam lazım sevgilim. Çünkü ben durursam onları kim yapacakki? Sen zaten başka ellerdesin...
Onları başarmak için mutluyum. Onları başarmak için umutluyum. Onları başarmak için güçlüyüm sevgilim. Acılarla güçlendim artık ben... Artık lanet olası suratını aklıma getirmeden uyumaz oldum ama güçlendim, eskisi kadar ağlamıyorum mesela, eskisi kadar güçsüz kalmıyorum, eskisi kadar saçma sapan fikirleri aklıma getirmiyorum! Güçlendim işte!

Ve unuttuğun bir şey var sevgilim. Benim önceliklerim değişmedi, değişmeyecekte inşallah.... Sen ilkimdin, sonum olarak kalacaksın. Sen hep önceliğimdin. Her bi bok olduğunda ilk senin haberin olurdu, ilk senden akıl alırdım. Annem gibiydin... Onun gibi sıcak kanlı, onun gibi sevecen.. Sen annem gibiydin sevgilim....

Evet sevgilim başka insan olduk, güçlendim, ümitlendim, başaracağım... 3 hayalimi geçercekleştireceğim. Birgün olacak sende bunu duyacaksın... 3 hayalim gerçekleşince ne olacak diye sorma bilmiyorum, düşünmedim, düşünmek istemiyorum....

Seninle geçirdiğim zamanın hiç bir zaman boşa olmadığını düşünmedim, sen hep doluydun sevgilim. Zamanında kişiliğinde insanlığında her şeyinle hayatımı doldurdun, asıl sen gittin her şey boş geldi. Yavaş yavaş doldurmaya çalışıyorum. Çalışıyorum derken, başkalarıyla değil kızma! çalışarak, çabalayarak...

Ben buyum sevgilim, sen yokken bile senin için çalışan, sen yokken bile seni her anıma katan, kurduğum hayallerde yerini baş köşede alan birisin işte... Sen ömrümdün, sen sonumsun anla bunu artık ve daha fazla üzme beni, kırma, dayanamam sonra...

Hadi ben gidiyorum, uzun bir süre yazmayacağım sana, çalışacağım çünkü 3 hayalim için, biraz da kırgınım sana, hatta kızgın...

Kendime dikkat edeceğim sevgilim, sende dikkat et hayatındakilere sahip çık, beni bırakıp gittiğin gibi onları bırakma, seni üzdüğüm gibi onları üzme...  Kendine iyi bak...



Hepimizbaşkainsanlaroldukartık.

3 yorum:

  1. 3 hayal ! sen o 3 hayale ulaşacaksın ama ben sadece bi aracıyım....Düşünmek istemiyosun sonrasını çünkü şuan için önemli olan şey başarman bir şeyleri !
    Evet ben ellerdeyim dimi beni ellere sen ittin..Benim ellere gitmeye niyetim hiç yokken bunu bana sen yaptın ..


    Niye sitem ediyorumki zaten , bunu çoktan aşmış olmam gerekirdi..

    YanıtlaSil
  2. Hayır yanlış biliyorsun. Sen aracı değilsin. Sen o 3 hayalsin. Benim hayalimde, umudumda senin üzerine kuruluydu ve hala öyle bunu sende adın gibi biliyorsun. Belki bilmek istemeyebilirsin kötü düşünmek için, bu beni hala seviyor dememek için bilmek istemezsin...
    Benim hayalim sensin be kadın! Sen... Umudum sensin! yarınım dünüm! herşeyim sensin işte!

    3 hayalimi benden iyi sen biliyorsun! hangi birini kendim için istedim ki? istedikki? biz için istedim, sen ben şifa ve ulaş! Ulan kadın! benim hayallerimde bile çocuk yokken sen onları hayalime getirdin! Şimdi diyorsunki ben bunlara aracıyım? Hangi aklınla inanıyorsun? Hangi kalbinle diyorsun bunu? Yoksa bilmiyor musun hayalimin sen olduğunu?

    Evet başarmam lazım. Kızımız için, oğlumuz için! belki olmayacak ama belkide sana saçma gelecek ama ben inanıyorum. Çünkü sen hep derdin. Neye inanırsan onu yaşarsın diye, inanıyorum sevgilim...

    Basit bir inanç gibi gözükebilir senin gözünde ama ben tüm kalbimle, sevgimle, umudumla yani ne varsa her şeyimle inanıyorum... Bazen umutsuzluğa kapılıyorum ama olsun. Başaracağım diyorum, kokun geliyor burnuma... Gözlerin geliyor aklıma... Her şeye yeniden başlıyorum işte o an... Yeniden doğmuşcasına, yeniden sevmişcesine, yeniden yeniden....


    evet kendim ittim seni ellere, sen susarak gittin sevgilim... Gitme diyemedim sana, kal diyemedim belki. ama gitmeseydin keşke sevgilim...bunun için bir şey diyemem sana haklıydın... Ama gelmek istersen kapım açık bunu unutma olur mu? 3 hayalimiz var işte, seni bekleyen. Gelirsen meşk olur, gelmezsen aşk. Şifa ve ulaşta kızmaz sana biliyorum. Çünkü hiçbi evlat kızmazamaz annesine....

    Sitem etme sevgilim. Ben etmiyorum, etmeyeceğimde. Sonsun işte sen ilk olduğun gibi. Eyvallah.

    YanıtlaSil
  3. gözümü kapatıyım açtıgımda aradan 4 yıl geçmiş olsun istiyorum. Ben kötüyüm , ben şu aralar kötüyüm.

    YanıtlaSil