5 Mayıs 2012 Cumartesi

Beni unutma olur mu?

Birgün bir insan girecek hayatın tüm her şeyini değiştirecek, sevgi dediğin şeyi, ümit dediğin şeyi, hüznü kederi...  Ve o kişi birgün çıkacak hayatından sen istemesende o istemesede çıkıp gidecek.
Sonra neden gitti? niçin gitti? gibi sorular soracaksın ama hiç birinin anlamını bulamayacaksın. Ama bazen alışacaksın eskisi kadar hüzünlü olmayacaksın belki, ama alışacaksın  ama daima sevmeye devam edeceksin ve birgün gelir diye beklemeye devam edeceksin...

Benim hayatımdaki o insan sendin sevgilim. Sevgilim, senden son bir şey isteyebilir miyim?

Beni unutma olur mu?
Her ne olursa olsun, nefret etsen dahi unutma beni olur mu? Adımı hatırlamasan bile vakti gelince, sana yaşattıklarımı hatırla, gülümse birde ama asla beni unutma olur mu? Çünkü ben seni, unutmayacağım, unutmayacağım işte sevgilim. Söz veriyorum sana seni asla unutmayacağım. Kendine dikkat et. Hoşçakacal.

Beni unutma olur mu?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder