31 Mart 2012 Cumartesi

Biliyorum Sen Başaracaksın!

Merhaba sevgilim.
Nasılsın?  Nasıl gidiyor? Heyecanlı mısın? Malum yarın sınava gireceksin. Heyecanlı olmalısın. Merak etme sevgilim. Sen başaracaksın ben sana inanıyorum, ben sana güveniyorum. Biliyorum bu yıl fazla çalışamadın belki sana yaptığım onca aptalca şeyden sonra belki ailevi nedenlerden dolayı belki de başka nedenler...
Bu sene olmasa bile biliyorum sen başaracaksın. Sen yapacaksın. Çünkü kimin "eski" sevgilisisin sevgilim.
Bu hayatta tanıdığın en şapsal olan insan -ben- bile kazandıysa sen hayli hayli kazanırsın demi sevgilim?
Bak kazanacaksın oldu mu? 3 hayalimiz vardı ya hani onun için. Onları hayal et, onları düşün. He bir de sevgilim. Ulaşla şifayı düşün olur mu?
Seninle kurduğumuz bir o kadarda güzel hayallerimiz vardıya onları gerçekleştirmek için, onlara bir adım daha yaklaşmak için çalış olur mu? Ben hep bunlar için çalıştım, onlar için çabaladım. Ama ben bir yandan da seni kırdım sevgilim. Nasıl derler bilmem hani birinin geleceği için yada kendi geleceğin için çalışırsın, çabalarsın ama bir yandan da onu kırarsın ya öyle boktan bir durumdu benimkisi. Haklıydın seni kırmam gerekmiyordu. Seni üzmem, seni mahvetmem ve dahası... "Ama?" ile başlayacağım o kadar çok cümle varki sevgilim. Hepsi anlamsız. Hepsi açıklamasız. Hepsi gereksiz...

Sen birilerini kırma olur mu sevgilim. Gelecek hazırlarken bile birilerini üzme kıyma onlara. Sen benim gibi olma.. E pardon. Kırabilirsin aslında, kıracağın kişi ben olacaksam. Beni kır olur mu? Sana yaptıklarımı yap, hatta bin katını ama başkasına yapma sevgilim. Çünkü onların suçlusu benim.

Biraz kendimden bahsetmek istiyorum sevgilim. Bu aralar biraz yoğunum gibi. Yoruluyorum, sınavlar , iş güç, gelecek planlaması ve seni düşünmek. Söylemiştim hatırlar mısın? Ben işe başladım. Bir ajansta geleceğim için - ulaş, şifa ve sen- bir adım attım. İnşallah o adımın devamı gelecek, biliyorum başaracağım. Biz için çalışacağım. Sınavlar yoruyor, iş yoruyor. Ama bir tek "sen düşünmek" yormuyor sevgilim. O hissi anlatamam ne yoruyor ne de başka bir şey yapıyor. Güzel bir şey sen düşünmek tavsiye ederim.

Hatırlar mısın sevgilim. Sana kızdığımda yada üzüldüğümde hep ayımla uyurdum, annemlerin odasında tek başıma. Sengittikten sonra ilk defa bugün öyle bir şey yaptım. Gittim her şeye rağmen tüm korkularıma, umutlarıma, üzüntülerime rağmen yapmak istediğim ama yapamadığım şeyi yaptım.  Gittim, uyudum, uyandım. Belki uyandığımda sen olursun diye telefonumda yani başımdaydı. Ama olmadı, olmayacak...

Kızmadım sana yanlış anlama olur mu? Sadece biraz burukluk benimkisi. Oda geçer biliyorum. Sana kırılamam. Benimkisi ufak trip işte. Bilirsin.

Neyse sevgilim, sen kendine iyi bak,  biliyorum başaracaksın  sen kimin "eski" sevgilisisin!

Seni hep sevdim, hep beklerim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder