5 Mart 2012 Pazartesi

Bekliyorum Özlüyorum Seviyorum.

Özledim... Bir çocuğun annesini özlediği gibi, sıgarasız bir gün geçirmiş tiryakinin sigarayı özlemesi gibi özledim seni.
Mutlu anlarımda seninle olmayı, sevinclerimi seninle paylaşmayı, annemin beni kızdırdığında derdimi sana anlatmayı, zor günümde destek olmanı ve nicesini özledim.
Sen yokken senden bir şeyleri hep özler oldum. Hani bazen birini beklersin ya her geçen gün zaman hanesin de sayılar yerlerini alır ve o zaman öyle bir acıtırki insanı bilmezsin. Bende sen yokken senden bir şeyleri o zaman hanesine yazılan sayılar gibi özledim. Her geçen gün arttı ve bir o kadarda özletti...

Özlediğim zaman hatıralara koşar oldum, onlarla sırdaş, onlarla dost ve onlarla seni hatırlar oldum. Sahi sevgilim hatıralar kadar tozlu musun? Hatıralar kadar içten misin?

Özledim tarifi yok özledim yerli yersiz, özledim zamansız...
Seni çok özledim. Seni çok seviyorum.

Bekliyorum...
Özlüyorum...
Seviyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder