7 Mart 2012 Çarşamba

Gelecegimsin...

Bu aralar biraz saçmalar  oldum, kimilerine fazla anlam yüklüyorum, kimlerine hiçbir anlam yüklemiyorum. Mesela anlam yüklediklerim arasında kardeşim,annem ve babam var. Anlam yükler oldum çünkü senden sonra birtek onlara bağlanır oldum. Senden sonra birtek onlara sahip olduğumu anladım. Senden sonra beni bırakmayacak kişilerin onlar olduğunu farkettim.
Mesela artık kardeşime daha fazla önem veriyorum. Bir dediğini eksik etmemeye çalışıyorum. Bazen yapamıyorum ama olsun yapmaya çalışıyorum. He bak şimdi ben gittim bunlar kavga etmez olmuş deme sakın, arada yine kavga ediyoruz. O an senin nasihatlerin kulağıma geliyor, "Yapma, sakin ol" diyişin. Onlarla durmaya çalışıyorum. Artık sen yoksun daha fazla anlam yükler oldum çevremdekilere...

Sen varken o kadar bencildimki sevgilim sadece hep sen derdim.  İyi olurdu bu benim için çünkü senin bencilin olurdum. Şimdi yine olsan yine aynısını yaparım. Yine sen derim, en uç noktama seni koyarım. Gerçi yalan söyleyemedğimi bilirsin. Yine hâlâ uç noktam, ilkim sensin. Ondan sanırım yoksun hayatımda, kaderimde ve geleceğimde.

Geleceğimi düşünmek istemiyorum artık, nasıl yaşarsam yaşayım diyorum. Ama yapamıyorum. Geleceğim sensin. tıpki gelmişimin sen olması gibi. Daha çok çalışmaya çalışıyorum, bir şeyler yapmaya gayret ediyorum ama beceremiyorum sevgilim. En olmadık yerde, zamansız  ve yerli yersiz aklıma geliyorsun sonra üzülüyorum. Sonra diyorumki " Başaracağım! Geleceğim için Başaracağım" diyorum. Ve biliyorumki geleceğim sensin. Yani senin için başarıyorum.

Sevgilim kızmazsan bir şey soracağım. Geleceğim sensin ya hani. Gelecek zaman geçtikce geliyor ya, Sende zaman geçtikce gelecek misin? Geleceğim olacak mısın?

Yoksa geleceğim gibi sende gelmeyecek misin?

Senin için çalışmıyorum. Senin için bir şeyler yapmaya çalışmıyorum yanlış anlama hemen! bak benim için hala bir şeyler yapıyorsun deme! Senin için yapmıyorum sevgilim.! Şifa ve ulaş için.

Bir de bu aralar fazla özler oldum seni en olmadık yerde seni arıyorum, seni hayal ediyorum. İşte yerli yersiz oluyor bunlar. Üzülmüyorum artık eskisi gibi.Çünkü biliyorum birgün seni göreceğim, birgün seni duyacağım. Birgün sen olacaksın. Hayatımda yada rüyalarımda. O yüzden fazla üzülmüyorum.
Bazende karşına çıkmak istiyorum. Ben geldim demek istiyorum. Ama yüzüm yok sevgilim, biraz da korkuyorum hayatını yeniden mahvetmekten. Korkuyorum işte...

Hani derler ya kavuşursan meşk olur kavuşamazsan "aşk"  sanırım biz kavuşamayacağız. Sen benim "Aşk"ım'sın. Uç noktamsın, ulaşılamadığımsın. Sen herşeyimsin işte fazla uzatmaya gerek yok. Geçmişim, geleceğim... Dünüm yarınım...
Sana kavuştuğum gün aşkımız artık meşk olacak.  O zaman gönlümüzce eğleneceğiz, sevineceğiz. Belki hayallerde kuracağız. Ama o gün birgün gelecek sevgilim. Ben inanıyorum. Çünkü neye inanırsan onu birgün yaşarsın biliyorum. Bunu sen öğretmiştin bana. İnanıyorum güzel günler göreceğiz, inanıyorum aşkımız meşk olacak inanıyorum birgün seni göreceğim...

Tüm hayatım bundan ibaret artık sevgilim, İnanmak, özlemek, sevmek ve vazgeçmemek. İşte böyle yaşıyorum. Ki buna yaşamak denirse, Özlüyorum, seviyorum, bekliyorum ve vazgeçmiyorum... Çünkü sen benim geleceğimsin...

Sen geleceğimsin...

1 yorum: