25 Mart 2012 Pazar

gunaydin askim

Hayat senin nefesini hissetmektir içimde
Değmeli gözlerim gözlerine
Haykırmalı aşkım tüm bedeninde
Yaşadığımı hissettirir bana ellerin
Tutuşmalı bedenim dokunduğunda
Yaşamak...Yaşamak Sen demek benim için
O halde yaşamayı seviyorum ben.
Gözlerimde ki ışık gözlerine baktığında parlar
Yüreğim bir tek senin için atar inan
Hasretin ağlar uzak olduğunda
Yaşamak haram...Dünya zindan,
Hayat bomboş olur benim için.
Hayat sensin benim için.
O halde hayatı seviyorum ben.

Günün ilk ışıklarında uyanırım yeni umutlarla
Yanımda olman için ettiğim dualarla başlarım güne.
Hasretini içip her yudumda,
Nefes almaya başlarım hayalinle
Ben seninle var oldum
O halde varolmayı seviyorum ben.

Geceler geçmez gündüzler bitmez
Avutmaz hiç bir şey beni
Uyutmaz..dindirmez hasretini.
Soğutmaz yüreğimi çağlayanlar.
Yanımda olduğunda anlarım huzuru
O halde Huzurlu olmayı seviyorum.

Sen..Sen yaşamımın tek anlamı
Gündüzüme hayat veren,
Gecelerimin en parlak yıldızı.
Sen... Sabahımın ilk ışığı.
Budünde hayata gözlerimi sensiz açmanın
Hüznüyle başladım güne,
ve kalbimi bıraktım ellerine.
Günaydın içimdeki heves
Günaydın yanan ateş,
Ciğerimdeki son nefes.
Günaydın!

Sabahın ilk ışıklarında sen varsan
Doğan güneşin yerine eğer
O halde sabahları seviyorum ben

ve sensiz... sensiz yarında çırılçıplak yalnızlığım
Yanımda uyanmanın hayaliyle sana geliyorum.
Tüm engelleri aşarak
parçalanıp tartaklanarak herşeye rağmen
Günaydın Aşkım günaydın
Yaşamaya geliyorum
Sabahına uyanıyorum.
Günaydın.

Günaydın kalbimde ki tek eş
Ciğerimde ki son nefes.

Yaşamaya geliyorum.
Sabahına uyanıyorum... günaydın.
Vazgeçemediğim hiç bitmeyen
Hiç bitmeyen sevdam
Günaydın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder