1 Nisan 2012 Pazar

10 ay...

10 ay oldu sevgilim. Sensizliği yaşayalı 10 ay. Dile kolay sevgilim. Sensiz 1 saati bile geçiremezken 10 ay.
Düşünüyorumda nasıl geçirdim bu 10 ayı? Ne yaptım? Ne kattım kendime? Nasıl ayakta durdum? Zor oldu be sevgilim. Sensizlik, özlem, hasret, kokun kısacası seninle ilgili her şey için zordu benim için. Ama yaşamaya çalıştım -buna yaşamak denirse-.

Senden sonra kimseye "seni seviyorum" cümlesini yakıştıramadım. Aslında yakıştırmak istemedim. Çünkü o cümle seninle anlamlıydı, seninle güzeldi. Kısacası o cümle sendin. Sensizlik sevgilim öyle zor bir şeyki anlatılmaz yaşanır-yaşadık-.

Şimdi nasılsın bensiz? Mutlu musun? Huzurlu musun? Hayallerin gerçekleşti mi? Bensizken bir şeyler katabildin mi kendine.? Biliyorum katmıştırsın tabi bu sadece bir soru.

Biliyorum bu 10 ay bir yıl, belkide 10 yıl olacak. Ama şunu biliyorum yakında göreceğim seni, az kaldı sevgilim...

10aydilekolay...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder