17 Mart 2012 Cumartesi

Sensizlik sancısı

Sensizlik bu aralar bir fazla bastırır oldu, yediğim yemekten tad alamaz , En gülünç esprilere gülemez oldum. En olmadık yerde ağlamaklı oluyorum. Bu aralar bi fazla özlüyorum seni. Gizleyemiyorum belki içimdeki sen özlemini, yapamıyorum iyi görünüm insan olamıyorum  artık.

Özledim be sevgilim seni özledim, kokunu saçlanırını ne bileyim sıkıldın biliyorum ama kısacası seni özledim. Senle olmayı bana hani derdin ya seni seviyorum diye onu duymayı , aptal yada şapsal demeni özledim be sevgilim.  Artık yazı yazarken daha fazla ağlıyorum sanırım. Daha fazla daha fazla. Hıç kırıklarla belki , annem duyacak diye saklanarak ağlıyorum en kötüsüde bu olmalı.

El ele gören çiftlere artık daha bir imreniyorum hatta onlardan nefret ediyorum. Onların yerinde biz olabilirdik diyorum. He bir de sevgilim onları görünce senle bizi hayal ediyorum, sonra o olsaydı şunu yapardık dimi diyorum kendi kendime sonra zaman geçiyor sonra aklıma geliyor senin olmayışın üzülüyorum biraz ama olsun.. Kızmıyorsun demi sevgilim hayal kurduğum için? Hayallerime seni dahil ettiğim için?

Bazende bize kızıyorum neden böyle olduk? Niçin böyle olduk. Ama en çokta kendime kızıyorum çünkü sana kızamıyorum sevgilim. Korkuyorum, rüyalarımdan hayallerimden gideceksin diye. Kızıyorum dedim ya şimdi alınırsın sevgilim. sevgi sözcükleriyle kızıyorum sana, "Öküç", şapşal, gerzek...

İyi haber vermek isterim sevgilim sana yeni bir işe girdim, Stajyer olarak ama olsun ileride büyük adam olacağım. 3 hayalimiz vardıya hani onu gerçekleştirmek için öyle bir çalışacağımki herkes vay be diyecek, ve biliyorum onları da gerçekleştireceğim ve biliyorum onlar gerçekleştiğinde sen olmayacaksın ama olsun be sevgilim. Varsın sen olma senin için son kez de olsun bir şeyler yapabilmişim ya o yeter de artar bana.

He bir de işe giderken hep kavak yellerinin çekildiği evin önünden geçiyorum hani vardıya köşk gibi oradan, Sonra hayal kuruyorum bak tam bu sahnede elifle mesajlaşıyorduk! bak işte bu sahnede onunla kavga ediyorduk ! bak bu sahnede ona seni seviyorum demiştim! Bak diyorum kendi kendime sonra biraz üzülüyorum. Gizliyorum tabi üzüntümü erkek adamım sonuçta belli etmem. Ağlamak mı? Heh o da ne!  Biraz da gülüyorum tabi !

Biliyorum sevgilim. İnanmadın, bilirsin çünkü yalan söylemeyi beceremem hep belli ederim bi şekilde, üzülüyorum, gözümden yaş geliyor birazcık , Biraz da mutlu oluyorum hayallerimde benimle olduğum için.  Böyle işte sevgilim.

Sensiz bir şeyler yapmaya çalışıyorum haberin yok, Sensiz yaşamaya çalışıyorum haberin yok, Sensiz seni bulmaya çalışıyorum, Sensiz hayal kurmaya devam ediyorum işte. Belki birgün gerçek olur diye. Seni çok özledim sevgilim, Seni hala bekliyorum. Seni hala seviyorum.Hoşçakal.

Orada biyerde seni seven bir kalp var öküç.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder