29 Mart 2012 Perşembe

Merak etme...

Merak etme sevgilim unutmadım seni... Küsmedim de, kızmadım da.. Buraya yazmıyorum diye aklına sakın kötü şeyler getirme olur mu? Yazmak istiyorum ama bu ara olur da okursan yani okumazsın ama belki kim bilir görür ve etkilenirsin sınavında kötü geçer diye yazmıyorum.

Merak etme sevgilim, sınava gireceksin ya dua edeceğim. Erken kalkacağım saat 7 gibi hani sen kalkmıştın ya aynı onun gibi olacak.  Belki anneme dua ettircem, Kuran okutacağım. Sırf sen başarılı ol diye. İnşallah kazanacaksın sevgilim. Hayallerine ulaşacaksın. Biliyorum sen yaparsın zeki kızsın.
"Ve en önemlisi kimin sevgilisisin." demek isterdim. Ve diyorumda kızma olur mu sevgilim.. Benimkisi dil alışkanlığı yoksa biliyorum gittiğini olmadığını ama yapamıyorum sana "eski", "gitti", "o yok" ,"olmadı" gibi absürt kelimeleri yakıştıramıyorum. Kızmazsın inşallah.

Neyse sevgilim fazla uzatmayayım. Sınavında başarılar. Moralini yüksek tut. Düşünme olur mu beni? :)

Sorularına odaklan. Kaydırma yapma, boş bırak yapamadığın soruları. Ve okunmuş şeker ve su al yanına olur mu? :)

Neyse seni çok seviyorum. Başarılar.

Hayırlısı olsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder