21 Mart 2012 Çarşamba

bilemezsin...

Seni sadece bir şarkı ile hatırlamıyorum belki ama seni aldığım nefeste, içtiğim suda , yediğim yemekte, giydiğim elbise de seni hatırlıyorum. Biliyor musun? Senin yokluğundan sonra hep farklı elbiseler giymeye çalışıyorum özellikle senin sevdiklerinden ve bende olmasını istediklerinden. Peki bunu neden yapıyorum biliyor musun? Nerden bileceksin be sevgili...
Seni olurda görürsem diye üstümü başımı dağınık görme diye, seni olur da birgün görürsem bak sevdiğim adam buymuş güçlüymüş! diye hep güzel giyinmeye çalışıyorum sevgilim...

Bazende  öyle bir an geliyor ki öldüğüne inandırmaya çalışıyorum kendimi, çünkü biliyorum sen yoksun ve gelmeyeceksin. Cennette o diyorum, uzaktan beni izliyor diyorum,  kısacası öldü diyorum. Ama kıyamıyorumki be sevgilim. yapamıyorum. En kızgın olduğum anlarda bunu yapıyorum başka zaman yapamıyorum. Ne kadar kızsamda sövsemde sana yakıştıramıyorum onu. Elbet birgün öleceğiz bunu biliyorum ama yapamıyorum. O öldü demek kızgın olsamda zor geliyor işte.

Başkaları hayatıma girmeye çalışıyor izin vermiyorum onlara! Çünkü en ufak bir durumda senin yaranı kanatıyorlar, senin izlerini yapmaya çalışıyorlar yada seni taklit ediyorlar diyelim. İşte o an nefret ediyorum onlardan sırf sen olmaya çalıştıkları için. Galiba onların suçu yok. Sırf sen gibi davrandıkları için olabilir. Çünkü senbenim ilkimdin. Sen herşeyi benle yaşadın, Her şeyi benle yaptın. Bende öyle. Bu yüzden ihanet edemiyorum sana...

Sana her yazdığımda ağlıyor bunu biliyor musun? Pişmanlık göz yaşı değil. Yada sana çektirdiklerim değil. Bilmiyorum ama içimdeki sevgi olabilir. Emin bu!
Ben seni daha fazla bir sever oldum yokluğunda gelsen bu katlanacak biliyorum. Çünkü benimkisi basit bir özlem değil, basit bir sevgi değil...

Seni nasıl sevdiğimi hep kaybedince anladım. Ve hala da öyle...

Ve son olarak ben çok değiştim sevgilim, eski onur yok artık. Biliyorum buna inanmayacaksın ama yok. İnan bana, son kez olsun inan yada inanmış gibi yap yeter kafidir. Gerçi inansan ne olacakki be sevgilim. Var sen öyle bil beni. Ben kendimi biliyorum ya o yeter bana. Sen gittikten sonra değerini anladığım her dakika her saat kendimi geliştirmeye, kendimi değiştirmeye karar verdim. Sana yaptığım hataları bir bir gözden geçirdim. Bir daha olsa asla yapmam dedim biliyorum buna da inanmayacaksın. Ama bil istedim.

Sen hep bana güvenip vazgeçtin yada ben öyle gördüm yada bunun tek nedeni bendim. Ama bir kez olsun sonsuza dek güvenmek istemedin buna adım gibi eminim. Neyse sevgilim seni suçlayacak değilim herkesin sevgisi de , güvenide kendine. Aşktı bizimkisi herkes bu aşkta yaptıkları ile sorumludur.

Sevdim mi? Evet sonuna dek.
Bekledim mi? Evet bekliyorum.
Özledim mi? Evet deliler gibi özledim.
Güvendim mi? evet güvenmeye çalıştım.

Seni hala çok seviyorum sevgilim. Yarın ayrıntılı bir yazı yazarım. Kendine dikkat et. İşten yeni geldim kafam dağınık. Cevap yazacağın ne hikmetse aklıma gelmişti. Koşarak eve geldim koşarak bilgisayarı açtım koşarak msni açtım ve karşında bu iletin.

aaaa (Dün, 14:30):
O şarkı çalmaya başlıyor birden. Bizim şarkımız, aradan uzun zaman geçmesine rağmen acısı hep aynı kaldı. Eksilmedi hiç aksine çoğaldı günden güne. Halbuki kendime söz vermiştim artık üzülmicem diye ama yine tutamadım. Şarkıyle birlikte geçirdiğimiz güzel günler bir bir gidiyor gözümün önünden.
Özlemiştim hemde çok. Şarkının bitmesini bekliyorum sırf mahvetmemek için. Biter bitmez başlıyorum ağlamaya hıçkırarak. Küfürler başlıyor ardından. Ve yine söz veriyorum kendime artık ağlamıcam diye. Tutamayacağımı biliyorum ama.
aaaa(Dün, 14:35):
Sana çok anlam yüklemişim ben.Keşke güvenebilseydim sana.Hiç bir zaman bana olan sevginden süphe etmedım ama benı her defasında yıne uzecegını hep bılıyordum ve tum bunlara ragmen ınanmak ıstıyodum sana. Yok bu son bır daha uzmicek uzulmıcez yalanına,kanıyodum her defasında. Biliyorum bundan sonra senin yerin hep aynı kalıcak , yıne her gece üzülüp canım yanıcak benim
Yine içinde seni buldugum her sarkıda tutmak ıcın cabalıcam gözyaslarımı. Biliyorum bu acım hiç dinmicek ama baska bir bildigim var ki sen degismezsin sen degismiceksin hiç bi zaman. Ben de alışıcam bu acıyla yasamaya . Kıvranmaya alısıcam.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder