15 Mart 2012 Perşembe

Git...


Şimdi gidiyorsun
Git
Oysa senden tek bir damla istemiştim
Sana kocaman bir deniz sunmak için
Şimdi gidiyorsun
Git

Ne zaman başladı bu hikaye
Anımsamak zor
Gençtim
Hazırda fırtınalarım vardı dört nala sevdalarım
Komazdı öyle üç-beş nöbetleri
Geceler içimi acıtmazdı böyle
Bir insan bu kadar eksilebilir mi

Hatırlarsan sesine uyku kaçmış bir adam vardı
Bu şehrin biryerlerinde
Düşler ormanının gece bekçisi derdin sen ona
Gözlerinde gizledi o seni sen bilmedin
O adam bendim unuttun mu
Bak sevdiğin adam gülmeyi bile unuttu
Seni unutamadı

İşin kolayına kaçmadım
Uğruna ölmedim yani
Uğruna ölünecek sandığım biri için yaşadım hep
Sen bunu da bilmedin
Ben bir bakışına bin anlam yükledim
Sen aşka kestirmeden gittin
Bir hayatın özetini bırakıp avuçlarıma
Şimdi gidiyorsun
Git

Kahraman Tazeoğlu

1 yorum:

  1. Büyüdüm sanırım artık. Artık herkesin ikinci bir yüzü olabileceği doğrusuna inanıyorum. Kimse masum değil buna eminim artık.
    Hatta herkes o kadar sahte geliyor ki.
    Aslında hepimiz yalnızız,başımızı yastığa koyduğumuz andan itibaren aslında hepimiz yapayalnızız.
    Verilen sözlere de inancım kalmadı senden sonra. Herkesin her an gidebileceğine inanıyorum,herseyin aslında sahte olduğunu biliyorum.
    Bencil olabiliyorum artık ya da olmaya çalışıyorum.Uğrunda kişiliğimi kaybettiğim hiç bişey buna değmedi.
    Unutmak istiyorum her şeyi,herkesi. Kimsenin beni bilmediği , tanımadığı bir başlangıç istiyorum.
    Hatta ben bile kendimi unutayım , hatırlamayım geçmişte ne olup bittiğini istiyorum.
    Arkama dönüp baktığımda ise ; "Kim gerçek?" diye
    Herkes yalan aslında , her şey yalan diyebiliyorum...

    YanıtlaSil