9 Mart 2012 Cuma

hayalperestsin dediler sevgilim.

Nasılsın sevgilim? Nasıl gidiyor? Hayallerin nasıl? Umutların? Yarınların? Kısacası sen nasılsın?
Mutlu musun? Gülüyor musun? gibi sorular sormak istiyorum sana. Eskiden yaptığımız gibi seninle konuşmak, hergün hiç sıkılmadan mesajlaşmak, trip atmak, kavga etmek sana dair hayaller kurmak istiyorum. Hayalleri yapıyorum ama diğerlerini yapamıyorum olmuyor sevgilim tek başıma olmuyor.
Arada sen belki bilirsin yada aynısını yapıyorsundur diye senin sevdiğin şeylerden yapmaya çalışıyorum mesela ayvalık tostu yiyorum hemde bizim okuldan güzel oluyor. Ama sen yoksun ya onunda tadı da kötü. Sonra birde aynı anda birlikte belki dua ediyorduruz diye arada dua ediyorum, belki denk geliriz.

Belki birgün karşılaşırız kim bilir, belki bir vapurda martılara simit atarken, belki bir dolmuş da belkide... O gün sadece güzel görünmek isterim sana güçlü görünmek, yakışıklı görünmek gerçi tipsizim ama olsun tipsizinde yakışıklısı olmak isterim, birde görürsem ağlamamak ve dayanmak isterim. Bunu yapabilir miyim? Sence yapar mıyım sevgilim? Bence yapamam seni gördüğüm an yüzüne bakamam, gözlerine bakamam, kokunu içime çekemem.
En iyisi şimdi çıkma karşıma sevgilim. büyük adam olursam o zaman çık olur mu? güçlü olayım, hayallerimizi gerçekleştirebileceğim konumda olayım o zaman çık sevgilim. Ama buda olmaz sanırım çünkü seninle birlikte bir şeyler yapmak istiyorum. Senle var olmak, senle bir şeyler yapmak iste. Birlikte para biriktirip ufakta olsa evimiz için, şifa ve ulaş için bir şeyler almak istiyorum. Hani evimiz olacaktı ya ufak ama içinde senin olacağın. Bir de mutfağı büyük ama diğer yerleride küçük olsa da olur derdin. Mesela onlar içinde bir şeyler alabiliriz sahi olur mu sevgilim? Alabilir miyiz inanmalı mıyım buna?

Bu aralar fazla hayal kuramıyorum sevgilim, korkma başkası yok hayatımda ondan kuramıyor değilim, bilirim hayal kurmadığım zaman kızardın.  Kurduğum hayalleri gerçekleştirmek için çabalıyorum işte. Hani 3 hayalimiz vardıya onları yavaşta olsa şimdiden başladım.Belki birgün gerçek olacak ama sorun değil gerçek olmasa bile ben onun uğrunda çalışacağım ya o yeter bana, en önemliside senin için bir şeyler yapmış olacağım sevgilim...
Birde bazı insanlar çok hayalperestsin diyorlar, onlara gülüyorum. Çünkü bilmiyorlarki hayalimdekilerin sahibi sensin, bilmiyorlarki her şey senin için. Sadece gülüyorum onlara  varsın desinler sen biliyorsun ya beni o yeter bana.

Neyse sevgilim. Daha sonra devam ederim. Kendine dikkat et.Hoşçakal.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder