4 Ekim 2011 Salı

Yani 21 Mayıs 2011...

Hayata kaldığım yerden başlamak istiyorum. Yeniden seninle kavga etmek istiyorum mesela buda benmim hayatımın bir parçasıydı. Hayata yeniden kaldığım yerden başlamak istiyorum yani 21 Mayıs 2011

Hayal kurmaya yeniden başlamak istiyorum. Hani seninle hep kurardık ya bir evimiz olsun içi fazla büyük olmasada olur büyük ihtimalle o evimizde Karşıda olacaktı.Hayal kurmaya yeniden başlamak istiyorum yani kaldığımız yerden başlamak istiyorum. Yani 21 Mayıs 2011



Yaşama kaldığım yerden devam etmek istiyorum. Hani seninle korkular içinde sinemaya gitmek vardıya oydu yaşamak. Hani "Kimse görmesin aşkım kenardan gidelim..." dediğin andaki korkunu paylaşmaktı yaşamak.. Yaşamaya kaldığım yerden başlamak istiyorum yani 21 Mayıs 2011

Sevmeye yeniden başlamak istiyorum demeyeceğim seni hâlâ seviyorum... yani 23 ekim 2009'dan beri...

"Şapsal gerzek öküz camış" gibi kelimeleri yeniden hayatıma sokmak istiyorum.! Ne kadar kötüde olsalar ben onları istiyorum onları duymak istiyorum.. Bunları yeniden  duymak istiyorum. Yani 21 Mayıs 2011

Gülmeye kaldığım yerden devam etmek istiyorum. Hani senin saçma espirilerine gülerdim yada benim saçma espirilerime. Artık ellerim değil yüzümün gülmesini istiyorum. Sanırım buda olmayacak yani o tarihten beri gülemiyorum hiçbirşeye. Gülüyorum arada o kadarda değil ama sorsalar bana hangisi içten ?  Cevabım HİÇBİRİ !


Yine Yeniden  senin olmak istiyorum dizlerinde uyumak hiç uyanmamak istiyorum. Kahkahalar atmak istiyorum eskisi gibi. Eskisi gibi sana hediye hazırladığımda umutlanmak istiyorum " bunu görünce sevinecek ha !" demek istiyorum. Arada sana şapsal demek istiyorum gerzekte.. Hatta bunları bile bile demek istiyorum ! Sırf sana kinder süpriz alabilmek için !Merak etme "eski" sevgilim... Kinder süprizlerini  saklıyorum toplam 10 tane aldım. Sensiz geçirdiğim her gün için birer tane alacağım. Belki birgün olurda görmek nasip olur zaten o zaman kadarda bunlar çürür ama olsun oyuncakları var demi sevgilim ?

Daha fazla yazamayacağım.. Kendine çok dikkat et olur mu.. 

Gerzek birisi..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder