28 Ekim 2011 Cuma

anılar, umutlar, hayaller..

Bugün geçtim geçmişten gelecekten ümitlerden hayallerden...
Seninle gezdiğimiz yerlere seninle oturduğumuz yerlere gittim.
Seninle ne güzeldi hayal kurmak.
Seninle ne güzeldi yaşamak.
Seninle ne güzeldi gezmek tozmak...
Seninle iyiydi işte yaşamak.
Seninle...
Geçtim dedim ya hani oralardan öylece aklıma sen geldin .
Seni düşündüm geçmisi, gelecegi kısacası en güzel günlerimi düşündüm. yani benim için öyleydi en güzel günlerdi onlar seni bilemem belki en kötü belki en güzel. kötüysede yada iyiysede neden kötü neden iyi değil diye yargılayamamki.
Anılar anılar anılar..
yaşanmışlıklar
yaşanacaklar
hayaller
umutlar
sözler..
unutulan yeminler..
unutulan iki insan
yarım kalan resim.
unutulan şarkılar.
ama unutulmayan aşklar ve sevgiler...

Yine saçmalıyorum sevgili günlük. Hoş'çakal...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder