3 Ekim 2011 Pazartesi

Simdi ne yapmalıyım ?

Bir hayat nasıl mahvedilir deselerdi heralde eminim en güzel cevabı ben verirdim. Çünkü elimden gelen yapabildiğim tek şey birilerinin hayatını mahvetmek. En sevdiğim , uğruna herşeyden vazgeçeceğim kadının hayatını mahvederek bu konuda uzman sayılırım.

Elimde değildi yani istemezdim hayatının mahvolmasını. Aslında elimdeydi o gece o an o mesajı sana atmayabilirdim. Ama... Lanet birisiyim ben.. Gerçekten öyle biriyim. Sevdiklerime zarar veren onları mutlu edemeyen birisiyim. Belki birgün mutlu edebilirim. Kim bilir..


Şimdi " "eski" sevgilim. Nasılsın ? Ne yapıyorsun ? Bensiz hayat devam ediyor mu ? Seni çok özledim.. " cümleler kuramayacağım. Çünkü kuramam ona karşı yüzüm yok cesaretim yok. Sadece içime atmalıyım buraya da yazmamalıyım. Belki birgün okur yine hayatı mahvolur... İşte bu yüzden belkide sonsuza dek susmalıyım. Zaten sen varkende hep susardım sevgilim.

Belkide benden şuanda nefret ediyorsun. Keşke yaşamasaydım seninle o anları diyorsundur. Keşke görmeseydim seni tanımasaydım diyorsundur. ee haklısında diyebilirsin. Çünkü kim olsa derdi...
Belkide hâlâ iyiki tanımışım seni iyiki vardın. İyiki ömrümde oldun. İyiki seninle yaşadım o anları diyorsundur. Bu çok zordur biliyorum. Senin şuanda bana çıkıp gelmen gibi zor ve bir o kadarda imkansız birşey

Pişmanım demeyeceğim burada bağırarak çünkü beni birazda olsa tanıdıysan pişman olduğumu ve sana asla zarar vermek istemediğimi bilirsin..

Bugün bunları buraya yazma sebebim rüyamda seni görmemdi. Seninle buluşmuştuk. İlk günkü gibiydi herşey beraber gittiğimiz yere gitmiştik felan işte olmayacak şeyler anlatmayayım. Belki sende rüyanda görüyorsundur. Eminim görüyorsundur. Kim görmezki hayatını mahveden adamı...

Elimden birşey gelmiyor. Herşey bitmiş tükenmiş gibi. Umutlar hayaller hevesler yani herşey.. Bitmiş tükenmiş..
Aslında seninde hayatın tükendi bitti belkide bunların hepsi benim lanet olası kişiliğim ve benliğim yüzünden !
Şimdi ne yapmam gerek seni hayata bağlamak için ?  Seni tekrar mutlu edebilmem için ? Eğer kendi hayatımdan vazgeçip sen mutlu olacaksan bir dakika bile durmam bilirsin...
Şimdi ne yapmalıyım ? Kaybedilen umutları hayalleri gelecekleri geri kazandırmam için ?

Daha fazla yazamayacağım..

Seni Mahveden Adam

2 yorum:

  1. Engel olamıyorum,Allah kahretsınkı yapamıyorum. Onur sana yazmamalıyım ama yazıyorum tum dostlarımı,aılemı karsıma alarak yapıyorum bunu. olanları hazmettigimi sanıyodum,hazmedecegıme ınanarak yasadım,gecıstırdım. Pısman olmak ıstedım , yasadıgımız her sey ıcın , ıcımden gelerek soyleyemedım bunu hıc. Yalan degılsın belkı ama yanlışsın.. gecmıste olanlar olmuyo sımdı.mutlu gorunmeyı cok ıyı becerırım ben bılırsın. sankı yasadıgım her seyı ben degıl bır baskası yasamıs gıbı. bazen aklımdan gecıyo;o korkuyla yurudugum yoldan yıne gecmek ıstıyorum o gune gıtmek ıstıyorum hıc bısey yasanmamıs gıbı yapmak ıstıyorum bunu ama olmuyo.yok etmek ıstıyorum vazgecmem gerek dıyorum. Varsın böyle geçsin ömrüm...

    Keske "KEŞKE" diyebilsem sana.

    Bittigine Inanamadıgım,Inanamadıgın Fılmın Buyuk Oyuncusu.

    YanıtlaSil
  2. Bazen banada öyle oluyor. O geçtiğimiz her caddeden geçmek istiyorum hiçbirşey yaşanamamış gibi. Elini ilk tuttuğum anki gibi. Elini ilk tuttuğum onur gibi olmak istiyorum. Elini ilk tuttuğum elif gibi olmanı istiyorum ama olmuyor ! Olmuyor işte.. Bunları sadece rüyalarımda yaşabiliyorum. Rüyalarımda o sokaklardan geçiyorum. Rüyalarımda o caddelerden geçiyorum... Rüyalarımda elini tutuyorum. Herşey rüyalarımda oluyor artık. Hiçbirşey gerçekte olmuyor... Olmuyor işte zorluyorum arada orada olursun belki seni orada görürüm seni minibüste indirdiğim yere gidiyorum. Ama ne sen varsın ne de kokun.. Varsın böyle geçsin ömrümüz. " Varsın gülmeyelim. Bizimde kaderimiz bu olsun. " demeyeceğim. Senin gülmeye ihtiyacın var. Senin aglamaya değil. Sakın ağlama olur mu ? Hani sana yaptığım ufak süprizleri düşün ! sakın gözünden yaş gelmesin ! Aklınada gelmeyeyim sakın ! Sakın getirme olur mu beni ? Derslerine odaklan ! Testlerini sakın aksatma olur mu ? Arada canın sıkılırsa gökyüzüne bak ben oradayım "eski" sevgilim.. Arada bu dünyadan nefret edersen oraya bak ! bi yıldız parlar yani filmlerde öyle oluyordu. O yıldız benim işte... Ağlama sakın olur mu ?

    Şapsal "eski" .......

    YanıtlaSil