29 Ekim 2011 Cumartesi

günler haftalar aylar mevsimler yıllar asırlar

günler haftalar aylar mevsimler yıllar asırlar... gibi büyüdü sana olan sevgim.
İlk başta bir gün gibi başladı. sonra haftalara dönüştü daha sonra aylara şuan ise yılları yaşıyorum. Sana olan sevgimin yıllarındayım... Biliyorum asırlarda olacak bu sevgi o zaman doruk noktasına ulaşmış olacak. Belki sen olmayacaksın zatende yoksunda ama sana olan sevgim, ümitlerim , hayallerim her geçen gün artacak tıpkı günler haftalar aylar mevsimler yıllar asırlar gibi..


aklımda kalbimde anılarımda sen. En önemlisi solumda sen..

aklımdaki bir konuşma metni..
 Erkek:
-Seni Seviyorum.
-Seni çok seviyorum...
-Seni öyle çok seviyorumki...  ( Ne olursun susma... Seni seviyorum de. de lütfen de bitsin bu hasret bitsin bu gurbet de lütfen de... O iki kelimeden yoksun bırakma beni de.. Vur içindeki tüm sevgiyi dısarı sensiz olmaz de yapamam sensiz de ne biliyim de işte birşeyler susma sakın susma. Daha önce sustuk simdi susmayalım lütfen birşeyler söyle !

Kız:
-                  (Susmak gerek.Seni seviyorum demem gerek dersem eğer yıkılırım. Yeniden sana bağlanırım. Eğer onu dersem yeniden sen olursun. Eğer sana onu dersem yeniden mahvedersin beni.. O yüzden susmalıyım..Susmalıyım işte susmalıyım kalbimi beynimi bilmemen gerek. Aslında senin için atıyor bu kalp senin için işliyor bu beyin ama susmalıyım. yeniden yıkılmamak için susmalıyım!)

Erkek:
-             (peki sus. Sus işte haklısın sende susmakta sana onca yaptıgım seyden sonra.. haklısın sus.. sus ama sakın sunu unutma seni hâlâ çok seviyorum.. Solum...)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder