4 Ekim 2011 Salı

Sahi kokumu hatırlıyor musun ?

Seni hayatımda öyle bir konuma koymuşumki ne yaparsam her ne bok yaparsam herşey seni hatırlatıyor. Bugünlerde her ne oluyorsa herşey seni hatırlatıyor.

Telefonumdaki mesajları okurken hala seni hatırlıyorum.  Kayıtlı mesajlarımız vardı.

Telefonumdaki pin kodunu girerken seni hatırlıyorum.Neden diyecek olursan. Hani bi keresinde yanlış girmiştin ya ! Oradan işte hatırlıyorum..

Parfümü mü sıkarken seni hatırlıyorum. Yarısı sende olan parfümlerim.. sahi onları saklıyor musun ? yada kokluyor musun hala son kezde olsa ben kokuyor muyum sana ?

Uzun zamandan beri saklı kaldığım evimden çıktım. Eminönüne gidecektim. Birşeyler almam gerekiyordu. Sen severdin ya hani gömlek + beyaz tshrt leri onlardan alayım dedim. Ne gariptirki ! yine seni hatırladım bak ! hani caminin orada bi fotoğrafın vardı. Şuan masaüstümde olan !

E bu aralarda tabi biraz makarna yer oldum. Annem yok ya hani.. Senin tarifinle yapar oldum sevgilim. Hani aramıştın ya onunla..

Sen gittiğinden beri birşeyler seni hatırlatıyor bana. Yada hatırlatmasına ben izin veriyorum ben zihnim de canlandırmasam hatırlatmaz biliyorum ! Bu aralar bir garip oluyorum işte.. Sorma neden böyle oldum neden böyle yapar oldum. Neden hayatını mahveder oldum ! neden hala sorular var aklıma neden güçsüzüm !
Neyse sevgilim. Sensizliğimi paylaştığım tek yerime gidiyorum yatağıma. Sen gittiğinden beri koskoca bir yazı geçirdiğim yorganıma gidiyorum. Tam sen gittiğinden beri yazın en berbat sıcagında bile beni bırakmadı ! Bende onu bırakmadım. Ve belkide birdaha bırakmam.. Seni çok seviyorum sevgilim. Allahısmarladık..

Hayatını mahveden karaktersiz birisi..

2 yorum:

  1. Eger bir gün "Acaba unuttu mu beni?" dıye bır soru duserse aklına ve bunu sorarken acıyosa icin cevap kuskusuz "HAYIR" ama tam tersı olursa acımaz ve yanmazsa ıcın "EVET.."
    artık tasıyamıyorum bu yuku soyluyorum sana ıcımdekılerı;ben sana yaptıklarımı yapamıyorum sımdı,sana verdıgım degerı veremıyorum kımseye.sana her seyımı anlatırdım ben herkesten once sımdı yapamıyorum. dostlarımdan önceydin sen artık yapamıyorum. senın sahıp oldugun o yeri bulamadı bıle kımse. bılmıyorum ne zamana kadar surer bu.sen baskaydın onur,hıssettırdıgın her sey bambaskaydı.Bana yasattıgın onca kotu seyı bıle sılebılıyorum bana verdıklerının yanında.bılmıyorum , ben alısmaya calısıyorum boyle yasamaya.
    Iste boyleyım ben,ıster zavallı de ıster baska bır sey. Ama boyleyım.Bana deger veren ınsanları uzmekten nefret edıyorum,ıcımden geldıgı gıbı davranmak her zaman ıyı olmayabılıyo.
    Sen varken daha gucluydum sankı,daha cesur ve daha azimli.Senin sözlerini dinlerdim ben,bır bıldıgın olduguna ınancım hep tamdı.Seninle konusmayı ozledım ıste.senınle dertlesmeyı .
    bana yakısmayann seyler yapıyorum,soylememem gereken seylerı soyleyıp duruyorum sureklı.Sanırım soylemem gereken ne varsa soyledım,kısılıgımden ödün verdim hep sana karsı. bu sondu. Kendine hep çok dikkat et,Buglem'i op yerıme.

    YanıtlaSil
  2. Hani birini öyle çok seversin ya o herşeyin olur birden sonra o hayatından çıksa bile yeri aynı kalır değişmez hiçbir zaman değiştiremezsin değiştirmek istersin değişmez yada değiştiremezsin bilerek. Sen öyle biriydin benim için. Ne değiştin ne değiştirmek istedim...
    Sen varken ben yıkılmaz biriydim. Sen varken hayallerim vardı umutlarım heyecanlarım vardı mesela.. Sen varken heranı yeniden yaşamak isterdim her an yeniden olsun isterdim ama sen şuan yoksun ve bunlarda yok. Artık ben hayalleri heyecanları umutları olmayan bir adamım. gerçi nerem adamsa...
    İçindekileri söylemek hiçbir zaman sana yakışmayan şey olmadı.. Herşeyi söyle burada ister küfür et ister nefret ediyorum diye haykır benden başka kimse okumuyor zaten... Sen hep güçlüydün. Halada güçlüsün. Bak hayatındakilere annen var ailen var herşeyin var... seni seven biri var.. Birileri var.. Ya bana baksana ? Ailemden kim yanımda ? Kim benim için birşeler yapıyor ? Kim beni seviyor ? Beni seven bir kalp var mı? Elindekilerin kıymetini iyi bil "eski" sevgilim...
    Ha bu arada buğlem konuşmaya başladı. Beni dinleyen tek insan o sanırım bazen alıyorum karşıma seni anlatıyorum. Elif de diyorum Bu sefer diyor biliyor musun. Elit diyor ama olsun... Beni hep dinliyor seni anlatıyorum yaşadıklarımızı her anı anlatıyorum nede olsa aklı ermiyor yada beni anlamıyor.. Kendine çok iyi bak olur mu...

    Hayatını bok eden aptal insan !

    YanıtlaSil