16 Ekim 2011 Pazar

hoscakal papatya

Hoşçakal papatya.
Bak bitti işte.
Başladı ve bitti.
Terkedip gittin.
Bi çınar gibi yıllandı hasretin gönlümde.
Yıllarımı çaldın ömrümden !
Yeter ulan öldüm be !
Ne cefadır benimkisi ?
Gözyaşı mı olucaktı kendime dost edindiğim ?
Geçen gün gördüm onu başkasıyla.
Böyle birbirlerine bakıp gülüyolardı.
Ulan sizi izleyip ağladım be !


Elini tuttun ya onun ?
Girdin ya bi kere koluna ?
Ya söylesene nasıl dönücem yolundan ?
Peki ben nasıl giricem başkasının koluna ?
Ben nasıl bakıcam onların gözlerine ?
Nasıl inanıcam sözlerine.?
Gitmeseydin.
Bekleseydin biraz daha.
Dayansaydın , dur deseydim.
Bi kez daha sevgilim deseydin.
Dinleseydin.
Bitirmeseydin.
Düşmeseydim yokluğunla sol yanıma.
Hadi gel ol yanımda.
İnan ne başkasıyla olduğuna kızarım.
Nede çekip gidişine.
Ne sensiz gülümserim.
Nede başkasına gülüm derim.
Üzme gülüm beni.
Bak bi kez daha kapına geldim işte.
İstersen canımı iste.
Ama git deme !
Yada sen gitme be !
Hem nasıl yeni bi sayfa açtın izlerimi silmeden ?
Yoksa hiç sevmedinmi ?
Sen çağırdın da gelmedim mi ?
Hani bitmicektik biz ?
Nerde kaldı bizliğimiz ?
Hangi çıkmaz sokakta kaybettik ?
Hangi ressam çizdi bu ayrılık resmini ! ?
Yada biz bu ressamın çizdiği kaçıncı ayrılık resmiyiz ?
Kaçıncı kadehiz yorgun aşk meyhanelerinde ?
Kaçıncı zanlıyız bu aşk katili hapisinde ?
Peki ya hayallerimiz ?
Beraber yatıp kalkmalarımız.
Kahvaltılarımız ?
Bi çiftlik evinde kurduğumuz 5 çayları ?
Akşam eve geldiğimde hoşgeldin kocacım lafı ?
Sadece lafmı ?
Bitsin mi yani ?
Olmasınmı ?
Halime bak.
Sahipsiz bi papatya gibi solmadım mı ! ?
Ya gittin ya sence saçımı başımı yolmadım mı ! ?
Bi kır düğünü yapıcaktık.
Tabi öncesinde nişan.
Ha bide söz kesicektik ,
Yüzüklerimiz olucaktı parmağımızda ,
Gülücükler eksik olmuycaktı suratımızdan.
Bu kaçıncı kulacımız ya ?
Aşk denen bu denizde bu kaçıncı kulacımız ! ?
Bu koku ?
O burdamı ?
Duyuyo mu bunları ?
Umursuyomu ?
Dinlemiyo demi ?
Bilmiyo hiç bişeyi.
Zaten ,
Zaten ben artık ona göre hiç bişeyim !
Bi zamanlar herşeyiydim.
Benle yaşadı herşeyi.
E mutluyduda ?
Umutluydu ?
Neden gitti ?
Biz neden bittik papatya ?
Neden bittik ! ?
Neden yok yanımda ?
Neden son bi kez sarılamadım ona ?
Neden saramadım kollarıma ?
Neden öpemedim son bi kez ?
Neden sarılıp uyuyamadık bi daha ?
Neden papatya ! ?
Neden bi yaprağın daha yok ?
Annem neden artık ona gelinim demiyo ?
Yoksa bi daha gelmicek mi ?
Seni seviyorum demiycekmi bi daha bana ?
Verme cevap papatya !
Zaten sende beni sevmiyosun.
Bak sen bile onun için sevmiyo diyosun.
Yoksa son yaprağın kopartırken mi düştü ?
Ondan mı sevmiyo çıktı falımda.
Onda kaldı yarım bak.
Artık düşünmem yarını !
Hoşçakal papatya..
Senide yanıma alırdım ama.
Kurursun ,
Çünkü benim olduğum tıoprağa kimse su dökmez ki..
Senin suya ihtiyacın var.
Benim evim hep kuru kalıcak.
Ama !
İstersen arada bi gel ziyaretime .
Zaten senin arkadaşlarından dikicekler üstüme.
Hem belki onların yaprağı seninkilerden bi tane fazladır he ?
O zaman belki seviyo çıkar falımda ?
Hoşçakal papatya onu çok seviyorum söyle olurmu ?
Hoşçakal papatya.
Elveda..
Elveda.
Hoşçakal papatya elveda...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder