30 Ekim 2011 Pazar

Sanırım bize benziyorlar...

Merhaba arkadaşlar

ben 17 yaşindaiken birine aşık olmuştum sanaldan ve ayrılmıştık icimi dökmek için hergun yaziyordum bulabildiğim bir yazim Ergenligin verdiği duygusallik olsa gerek şimdi okurken güluyorum siz gülmeyin ama

Bizimkisi bir sanal aşktı bir chat sitesinde tanişmiştik takma ismimiz vardi ama onunkisi kendi ismiydi... benimkisi WanteD onun ismi AYBÜKE'idi

1 Ay aynı saate girer aynı saate çıkardık.Birbirimize o gunumuzu anlatir mutlu olurduk
numarasini isterdim vermezdi
--Her önume gelene numara versem ohoo .
Derdi hep
Ben trip atar susardim konuşmazdim o yazardi ben dayanamaz cevap verirdim

Bir sure sonra msn adreslerimizi verdik resmini gösterdi o dakika icime bir huzur girdi
dayanamadim baktıkca baktım istedim atmadı ısrar ettim zorladım aldim resmi
telefonumda duvar kagıdı bilgisayarimda masa ustu olark kaydettim cunki onu gördugum her dakika huzurluydum nasil desem melek gibiydi ya cok guzel masum bir simasi vardı.

Bende resmimi attım yorum bekledim ''Tatliymişsin'' dedi cok mutlu oldum
gel zaman git zaman 1 ay gecti

--Öss Nedeni ile internetimi kapatiyorum numaram bu bir mesaj atarsan cok sevinirm

Dedim ve kapattım 2 gun sonra bir mesaj geldi ''Unuttun mu bakayim beni '' diye anladim hemen o oldugunu ''Unuturmuym hic gözum hep telefonda''diye bir mesaj da ben attım

Her dakikamiz mesajlasmak oldu.Ben 7 de dersaneye giderdim oda 7 Universiteye

Kalkamazdim cagri atarak kaldırırdı beni onunla uyanmak bile hoştu
''Gunaydin '' mesaj atardı ve baslardik mesajlasmaya

--Ne yapiosun,neredesin,kim var yaninda '' Eger kız ismi söyleedigim taktirde trip atiyordu mesaj atmiyor zorluyordumm

Bir sure sonra aşka dönuştu duygularimizi anlattik oda bende cok afallamiştik olurmu böyle bir aşk mantiklimi sence? diye

Amman umrumdamı mantigi benim duygularim bunlar seninkide eee yaşanmazmi ben gelirim yanina sen gelirsin cok mu zor adana izmir arasi ...

Neyse diyip koyulduk bir anlamsiz aşkın peşine arardik bazen o bazen ben saatlerce konuşurduk bilmezdim ne konuşacagımı ama sesini duydugum anda dökulurdu hersey dilimin ucundan bir yaprak misali yavaşca anlamli...

Gece 3 e kadar mesajlar surerdi iyi geceler diyemezdik birbirmizi bırakamz ya o uyuya kalır yada ben uyuya kalırdık..

Ya ben hayatimda kompozisyon yazamazdim Ama onunla şair oldum hergun dökulurdu kalbimden guzel cumleler yazardim cok mutlu olurdu oda

3 ay gecti cok mutluydum cooooook havalarda ucuyor aşıktım 18 sene sonra ilk defa birine aşıktım cok dogru bir insandi

--Cuma namazlarina gidiyomusn aşkm

--Hayir aşkm gitmiyorum '' Kızardi artik başlamam icin uyarirdi kendisi allaha yakındı

basını kapatmak istiyormus ama ailesi izin vermiyormuş göruşler hep farkli
--
Biz hep hayal kurardik birbirmizle gecirecegimiz dakikalari ileriye dönuk yaşantimizi herseyin hayalini kurardik beraber o anki mutlulugum paha bicilemezdi.

Ama bana guvenisizligi hep vardi.İcinde bir ukte kalırdı küçücük bir yanlışımda 2 gun surundururdu gecerli bri sebebim var ise affederdi

Dersanedenn eski sevgilim girdi aramiza...!

Herkeze anlatirdim cünki, guler geçerlerdi ''saçma''diyen cümleler duyardım toplulukdan
Facebook denilen lanet olasi siteden buldu onu ekledi arkadaşlık listesine
onunla olan fotograflarimizi koymuş amacı bizi ayirmak

Gördu bunlari yıkıldı adeta aglamakli sesi kulagımda cınlıyor, hala benim canm aciyor biliyorum affetmıcek asla beni

Haykirdi ''Senin gibi insana lanet olsun tanidigim gune lanet olsun defol cık hayatımdan''

Benim için dunyanin durdugu an o an oldu hissetmiyor icmiyor yemiyor yaşamiyor gibiydim ya

Aciklama yapamadim.Bir sure gecti anlattim eski oldugunu birde eski yorumlarim var dı ama eski degildi onu tanidigim ay icersindeydi

Haklıydı eski sevgiliden arkadaş olmaz basına kabak gibi patlar...

Benim baska kızlarla konusmama kızan biri bunu hic affetmez.Ben durmadim hergun her dakika mesaj yazdim cevap hic gelmedi msn acardim yeni ordan konuşmaya calışırdım
kabul etmezdi arardim acmazdi

En sonunda Bir mesaj geldi ''Hattimi kırıyorum aldatılmak cok kötu bir duygu senin dogru insan oldugunu sanmıştm meyersem 5 para etmiyorsun''

Ve Seni Seviyorum Diyerek Sildi Beni Hayatindan...

Off allahım off ölmek istiyorum içmek sabaha kadar sarhoş olana kadar aglamak istiyorum göz yaşim sel olana kadar

Bir Hayaldi bitti. Bir masaldi bitti ... Bir Sacmalikti bitti Siz nasil yorumlarsaniz artik....

Not: 2 sene oldu hala beraberiz ve tabiyki göruştuk.

Kaynak : http://ref5.net/biz-yazdik-forum90/sanal-askim-konu46792/#ixzz1cGkdSo4I

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder