30 Ekim 2011 Pazar

özledim iste..

Özledim..
Basit bir kelime gibi gözükebilir ama altında derin bir anlam yüklüdür.
7 harflik bir kelimedir.  Ve içinde adının üç harfini bulundurur.
Bundan mıdır bilmem seviyorum bu kelimeyi..
Senin yokluğundan beri kullanır oldum.
Gerçi sen varkende kullanırdım ..
O zaman farklıydı bilirsin..
Kimisi yazı özler kimisi kışı..
Kimi geçmişi özler kimi kaybettiklerini..
Bende herkes gibi özledim.
Herkes gibi dediğime bakmayasın ha..
Özledim işte seni...
Gülüşünü
Sapşal deyişini
Gerzek deyişini
Okuldan kaçmanı..
Elerinle ısınmayı...
Gözlerinle hayat bulmayı
Hayal kurmayı...
Lan geri demeni..
Özledim işte..
Şimdi kimlesin ? Neredesin ?
Sende özlüyor musun bunları ?
Aklına geliyor muyum ?
Ya söylesene özledin mi hiç ?
Susma söyle işte..
Ben özledim..
Susmuyorum gördüğün gibi...
Susamıyorum çünkü sen varsın işin içinde..
Sen olduğunda hiç susmazdım bilirsin. Gevezeydim hep..
Özledim işte...
Uğrunda birşeyler yapmayı.
Şimdi diyorsunki "Ne yaptınki ?" haklısında
Hayatını mahvetmekten başka birşey yapmadım...
Özledim işte..
Makarnanın tarifini vermeni..
He sen gittikten beri makarna yapamaz oldum.
Tencereyi elime alıyorum. Makarnayı KATARKEN
önce tuz mu yoksa yağ mı katacağımı unutuyorum..
Oysa sen olsan hatırlatırdın demi ?
Hatırlatmalarını özledim...
"Onur ! dışarı çıkarken sıkı giyin sapsal hasta olursun yoksa" demeni özledim..
Senli sorular çözmeyi özledim. Ha halada çözüyorum merak etme ...
Sabahtan akşama kadar seninle konuşmayı özledim..
Gevezeler gibi susmamayı özledim.
Kötüde olsa kavga etmeyi özledim...
Özledim işte..
Kısacası "SENİ ÖZLEDİM!"
Özledim,  miss,verpassen , perder 
Tüm dillerde özledim.. Sadece bu dilde değil..
Seni özledim.
Seni özlüyorum..
Seni özleyeceğim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder